آخرین وضعیت حمل بار و مسافر توسط ایرلاین ملی/مسافرگیری در ۵۸ درصد صندلی‌های هما - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

آخرین وضعیت حمل بار و مسافر توسط ایرلاین ملی/مسافرگیری در ۵۸ درصد صندلی‌های هما

  • کد خبر : 15663
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
آخرین وضعیت حمل بار و مسافر توسط ایرلاین ملی/مسافرگیری در ۵۸ درصد صندلی‌های هما

شرکت هما تیرماه امسال ۲۲۲ هزار و ۸۶۳ صندلی در خطوط داخلی و بین‌المللی عرضه کرد که ۵۸ درصد از صندلی‌ها توسط مسافران مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، حسین جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آمار پروازها و جابه جایی بار و مسافر توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در تیر ۱۴۰۰، با انجام ۲ هزار و ۳۸۹ پرواز، ۱۳۰ هزار و ۵۲۵ نفر در شبکه پروازی هما جا‌به‌جا شده‌اند که نسبت به ماه خرداد امسال افزایش ۶ درصدی داشته است.
وی ادامه داد: در این مدت تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۶ مسافر با انجام ۳۰۵ پرواز در شبکه بین‌المللی هما جابه‌جا شده‌اند که این مقدار در مقایسه با خرداد سال جاری، افزایش ۱۱۵ درصدی نشان می‌دهد.
مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزود: همچنین ساعات کل پروازی مولد درآمد در این ماه بالغ بر ۳ هزار و ۹۸۴ ساعت است که حدود ۷۴ درصد معادل ۲ هزار و ۹۶۶ ساعت مربوط به پروازهای داخلی و ۲۶ درصد معادل یک هزار و ۱۷ ساعت مربوط به پروازهای بین‌المللی هما است.
جهانی اظهار کرد: در اولین ماه فصل تابستان امسال، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ۲۲۲ هزار و ۸۶۳ صندلی در خطوط داخلی و بین‌المللی عرضه کرد که ۵۸ درصد از صندلی‌ها توسط مسافران مورد استفاده قرار گرفته است. 
وی یادآور شد: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا همه پروازهای داخلی هما با ظرفیت ۶۰ درصدی انجام شده است.
وی اظهار داشت: تیر امسال یک هزار و ۸۵۳ تن بار توسط ناوگان هما حمل شد که ۹۰ درصد از حجم بارها در پروازهای بین‌المللی بود و نسبت به ماه خرداد افزایش ۳۳ درصدی داشته است.
وی تصریح کرد: از سوی دیگر در این مدت بیش از ۲۷ تن محموله پستی توسط ناوگان هما جا‌به‌جا شده است که ۷۶ درصد از محموله‌های پستی معادل ۲۱ تن در شبکه داخلی کشور حمل شده است.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=15663

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰