ورودی پارکینگ های خصوصی ۵ هزار تومان است - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
7

ورودی پارکینگ های خصوصی ۵ هزار تومان است

  • کد خبر : 16356
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
ورودی پارکینگ های خصوصی ۵ هزار تومان است

رئیس اتحادیه دارندگان اتوسرویس تعمیرگاه، پارکینگ و کارواش خودرو تهران نرخ پارکینگ های خصوصی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، محسن فقیهی، رئیس اتحادیه دارندگان اتوسرویس تعمیرگاه، پارکینگ و کارواش خودرو تهران با اشاره به آخرین نرخ پارکینگ های خودرو، گفت: پارکینگ های شهرداری تحت مالکیت آن نهاد است اما پارکینگ های تحت تملک اتحادیه اتوسرویس و پارکینگ را به عنوان پارکینگ های خصوصی می شناسند.
او با بیان اینکه نرخ تمام پارکینگ های خصوصی کاملا مشخص است و اجازه ندارند بیشتر از حق مجاز ورودی دریافت کنند  بیان کرد: ورودی پارکینگ های خصوصی برای خودروهای سواری ۵ هزار تومان و برای موتورسیکلت ۲ هزار تومان است.
رئیس اتحادیه دارندگان اتوسرویس تعمیرگاه، پارکینگ و کارواش خودرو تهراندر پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا برخی از پارکینگ های خصوصی مبالغ بالا دریافت می کنند؟ گفت: اخذ بیش از ۵ هزار تومان به عنوان ورودی پارکینگ خصوصی، تخلف است، همچنین هر خودرو برای هر ساعت ماندن در پارکینگ مجاز به پرداخت ۲ هزار تومان است.
این مقام مسئول تشریح کرد: اگر فردی قصد داشته باشد به صورت شبانه روزی از پارکینگی استفاده کند نهایت باید ۲۰ هزار تومان پرداخت کند.
رئیس اتحادیه دارندگان اتوسرویس تعمیرگاه، پارکینگ و کارواش خودرو تهران  گفت: افرادی که از پارکینگ داران شکایت دارند به شماره ۱۲۴ اطلاع می دهند که مربوط به وزارت صنعت، معدن و تجارت است؛ بازرس این وزارت خانه به موضوع رسیدگی می کند.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=16356

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰