وزارت صنعت برنامه‌هایش را برای ساماندهی بازار خودرو ارایه و اجرایی کند - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
یک عضو کمیسیون صنایع:

وزارت صنعت برنامه‌هایش را برای ساماندهی بازار خودرو ارایه و اجرایی کند

  • کد خبر : 16660
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۷:۵۲
وزارت صنعت برنامه‌هایش را برای ساماندهی بازار خودرو ارایه و اجرایی کند

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: عمده برنامه‌های اثرگذار دولت برای بازار خودروی داخلی در سال آینده قابل اجرا خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، به نقل از ایسنا، فرهاد طهماسبی در مورد افزایش قیمت فروش فوق العاده اخیر ایران خودرو و به دنبال آن دستور دولت مبنی بر کاهش قیمت‌ها، گفت: دولت نسبت به کنترل و مهار تورم مکلف است. افزایش قیمت خودرو اخیر بدون هماهنگی با شورای رقابت صورت گرفته بود و دولت به این ماجرا ورود کرد. عده‌ای به کاهش قیمت دستوری اشاره کردند که به نظر من هر سیاستی که به نفع همه مردم باشد، مفید است، می خواهد قیمت‌گذاری دستوری باشد یا خیر. 
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس به ضرورت وجود برنامه مدون و دقیق در خصوص سامان دهی بازار خودرو  تاکید کرد و گفت: بازار و مردم توان تحمل هیچ گونه افزایش قیمتی را ندارند، وزارت صنعت، معدن و تجارت باید برنامه مدون خود را برای سامان‌دهی بازار خودروی داخلی ارائه و در نهایت اجرایی کند.
نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس در مورد برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزیر می‌گوید که برنامه مدون و جدی دارد و اینطور که پیداست عمده برنامه‌های اثرگذار دولت برای بازار خودروی داخلی در سال آینده قابل اجرا خواهد بود. 
تصویب طرح واردات مشروط خودرو بازار داخلی را مهار می‌کند
طهماسبی با اشاره به طرح واردات مشروط خودروی خارجی که مجلس آن را پیگیری می‌کند، گفت: به نظرم تصویب طرح واردات مشروط خودروی خارجی و به دنبال آن افزایش واردات خودرو، به مهار قیمت‌های خودروی بازار داخلی کمک می‌کند و به وضعیت افسارگسیخته پایان خواهد داد.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=16660

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰