تقاضای بالای خودروهای خودران تسلا در سال ۲۰۲۲ - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

تقاضای بالای خودروهای خودران تسلا در سال ۲۰۲۲

  • کد خبر : 17421
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸
تقاضای بالای خودروهای خودران تسلا در سال ۲۰۲۲

افزایش قیمت خودروهای تسلاموتور تاثیری در روند میزان تقاضای مشتریان این شرکت نداشته و تمام خودروهای تولیدی این شرکت در سال ۲۰۲۲ پیش فروش شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، به نقل از اینترستینگ اینجینیرینگ، میزان تقاضا برای برای خودروهای الکترونیکی شرکت تسلا رو به افزایش است. این شرکت به تازگی قیمت وسایل نقلیه تولیدی خود را افزایش داده اما این موضوع هیچ تاثیری در روند صعودی تقاضا ندارد. 
تسلاموتور، جدول زمانی تحویل خودروها را به روزرسانی کرد؛ به نظر می‌رسد با وجود افزایش قیمت باز هم بسیاری از مدل‌های این شرکت در سال جاری به طور کامل پیش فروش شده‌اند. دلیل افزایش تقاضا را می‌توان دو عامل اجتناب از خرید خودروهای با موتور احتراق داخلی به دلیل مبارزه با تغییرات آب و هوایی و همچنین افزایش قیمت بنزین به دلیل حمله روسیه به اوکراین دانست.
این شرکت به تازگی قیمت مدل Y را از ۴۷ هزار دلار به ۶۳ هزار دلار افزایش داد؛ این افزایش قیمت تاثیری در تصمیم مشتریان ندارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، سفارش‌های جدید برای این خودرو در بازه زمانی ژانویه تا آوریل ۲۰۲۳ تحویل داده می‌شود. برآورد می‌شود، مدل S  در بازه زمانی نوامبر ۲۰۲۲ تا ژانویه ۲۰۲۳ به مشتریان واگذار شود. مدل x نیز در ماه آوریل تا ژوئیه ۲۰۲۳ تحویل داده شود. تسلا برای پاسخگویی به حجم بالای تقاضا، میزان محصولات تولیدی خود را افزایش دهد. برای دستیابی به این هدف، میزان تولید کارخانه‌های کالیفرنیا و شانگهای به بالاترین میزان خود می‌رسد. همچنین کارخانه‌های این شرکت در شهرهای برلین و تگزاس نیز برای تولید خودرو به کار گرفته می‌شوند تا پاسخگوی نیاز مشتریان باشند. 
تسلا، یک کارخانه بزرگ در شانگهای به راه انداخته است؛ انتظار می‌رود، این شرکت با افزایش محصولات خود بتواند حدود ۱.۵ میلیون خودرو بفروشد. اگرچه افتتاح این کارخانه می‌توانست حضور تسلا در بازار خودرو اروپا را تضمین کند اما شیوع دوباره کووید-۱۹ در شانگهای چین سبب قرنطینه مجدد و تعطیلی این کارخانه به مدت چهار روز یعنی تا اول ماه آوریل شد. تعطیلی کارخانه می‌تواند دستیابی به تعداد سفارشات مدنظر را سخت‌تر کند. 
«ایلان ماسک»، مدیر عامل شرکت تسلا درباره چالش‌های تولید باتری خودرو می‌گوید: بسیاری از تولیدکنندگان دوست دارند که شرایط فعلی ما یعنی افزایش میزان تقاضا نسبت به دیگر خودروسازها را تجربه کنند. مهم نیست که چه اتفاقاتی در آینده خواهد افتاد، تسلا در نظر دارد که جایگاه خود را به عنوان پرفروش‌ترین سازنده خودروهای الکتریکی در جهان حفظ کند. با کامل کردن خط تولید “سایبرتراک” می‌توانیم به هدف خود دست یابیم.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=17421

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰