مدیرعامل هما: توسعه ناوگان هوایی را با برجام یا بدون برجام دنبال می‌کنیم - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

مدیرعامل هما: توسعه ناوگان هوایی را با برجام یا بدون برجام دنبال می‌کنیم

  • کد خبر : 19846
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
مدیرعامل هما: توسعه ناوگان هوایی را با برجام یا بدون برجام دنبال می‌کنیم

مدیرعامل ایران‌ایر با بیان اینکه هما از حال رکود خارج شده است، گفت: با برجام یا بدون برجام توسعه ناوگان هما را به عنوان هدف اصلی دنبال می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، نشست خبری مدیران صنعت حمل و نقل هوایی کشور به مناسبت یک سالگی دولت و در آستانه هفته دولت در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد.
در این مراسم مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: ایران‌ایر به دلیل هدف اصلی‌اش که ارائه خدمات به مردم است، مخاطبان مردمی دارد.
شمس الدین فرزادی‌پور افزود: در ۸ ماه گذشته سنگین‌ترین عملیات هواپیمایی هما پروازهای حج بود که در شرایط ویژه بیش از ۳۶۲ پرواز با بهترین کیفیت انجام شد.
مدیرعامل ایران‌ایر اظهار داشت: رضایت‌مندی بالای ۹۸ درصد در پروازهای حج طبق نظرسنجی‌ها ثبت شده است، در حالی که هما به تنهایی امسال عملیات پروازهای حج را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام داد.
وی با بیان اینکه هما در سنوات گذشته مشکلات زیادی داشت که یکی از آنها مشکلات ساختاری بود، گفت: توسعه ناوگان هما به عنوان هدف اصلی در این شرکت دنبال می‌شود. با برجام یا بدون برجام توسعه ناوگان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام خواهیم داد و وزیر راه هم بسیار زیاد بر این موضوع تاکید دارد.
فرزادی‌پور اضافه کرد: در چند ماه افزایش فرکانس‌های پروازی خارجی در هما داشتیم و به زودی هم مسیرهای بین‌المللی جدید اضافه می‌شود.
مدیرعامل ایران‌ایر ادامه داد: تعیین تکلیف چالش‌های جدی در هما انجام خواهد شد  و امروز با اقداماتی که در ۹ ماه اخیر انجام شد، هما از حالت رکود خارج شده است.
وی اضافه کرد: استفاده از نرم‌افزارهای جامع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در هما دنبال می‌کنیم و به زودی سایت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=19846

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰