اجرای مرحله دوم طرح کنترل اضافه تناژ ناوگان حمل و نقل عمومی کالا - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد؛

اجرای مرحله دوم طرح کنترل اضافه تناژ ناوگان حمل و نقل عمومی کالا

  • کد خبر : 20027
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
اجرای مرحله دوم طرح کنترل اضافه تناژ ناوگان حمل و نقل عمومی کالا

مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از اجرای مرحله دوم طرح کنترل اضافه تناژ ناوگان حمل و نقل عمومی کالا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، فرهاد مهریاری، مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،‌ دومین مرحله از طرح کنترل اضافه تناژ ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کالا به مدت یک هفته از پنجم تا دوازدهم شهریور ماه سال جاری با مشارکت پلیس راه راهور و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سراسر کشور اجرا می‌شود. 
وی افزود: اقدام به حمل بار بیش از ظرفیت مجاز از سوی برخی رانندگان حامل کالا، علاوه بر تخریب رویه آسفالت موجب کاهش عکس العمل راننده در کنترل وسیله نقلیه شده و زمینه را برای وقوع تصادفات جاده‌ای فراهم می‌کند.
به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مهریاری تاکید کرد: به منظور ارتقاء ایمنی و عبور و مرور بر اساس تفاهم‌نامه با پلیس راه راهور فرا جا مقرر شده است با همکاری و مشارکت ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها در سراسر کشور و پاسگاه‌های پلیس راه و استقرار گشت‌های مشترک سیار و ثابت، ظرفیت و مهار صحیح و ایمن محموله‌های ناوگان کنترل شود، همچنین به تخلفات رانندگان رسیدگی و خسارت وارده به راه دریافت نیز دریافت شود.
مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری با بیان اینکه مرحله اول طرح مذکور از ۱۱ لغایت ۱۸ تیرماه سال جاری در ۲۹۷ محور اجرا شد، خاطرنشان کرد: در نتیجه ۱۴ هزار و ۴۰۵ وسیله نقلیه مورد کنترل قرار گرفت که یکهزار و ۳۱۹ مورد دارای اضافه بار بودند.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=20027

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰