ردپای واسطه‌گران در فروش دوم - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10

ردپای واسطه‌گران در فروش دوم

  • کد خبر : 19087
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
ردپای واسطه‌گران در فروش دوم

اسامی برگزیدگان دومین قرعه‌کشی تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه روز گذشته اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، به نقل از دنیای اقتصاد، طبق اطلاعیه این سامانه، برندگان دومین قرعه‌کشی از صبح امروز (سوم مرداد) تا پایان پنجشنبه (ششم مردادماه) مهلت دارند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی خودروسازان، نسبت به واریز وجه اقدام کنند. دومین مرحله فروش خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به‌مدت سه روز از ۲۵ تیرماه تا سه‌شنبه ۲۸ تیرماه انجام شد.
در این مرحله ۱۰۴هزار دستگاه خودرو توسط خودروسازان عرضه شد و مراسم قرعه‌کشی نیز اول مردادماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی و نمایندگان شرکت‌های خودروساز برگزار شد. همچنین در این مرحله از طرح فروش یکپارچه، خودروسازان کشور شامل ایران‌خودرو، سایپا، بهمن‌موتور، آرین‌پارس موتور، فرداموتور و خودروسازی ایلیا در قالب فروش‌های عادی، فوق‌العاده، پیش‌فروش، مشارکت در تولید و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ۲۷ محصول خود را عرضه کردند. بنا بر اعلام سخنگوی وزارت صمت به‌جز ساینا S و کوئیک S، بقیه محصولات سایپا در دومین مرحله فروش خودرو در سامانه از قرعه‌کشی خارج شده است.
بر همین اساس طبق اطلاعیه وزارت صمت به همه ثبت‌نام‌کنندگان کوئیک و کوئیک R، بدون قرعه‌کشی خودرو داده خواهد شد. اما همانطور که پیش از این از سوی سخنگوی وزارت صمت اعلام شد در دومین مرحله از قرعه‌کشی خودرو از طریق سامانه یکپارچه، ۶ میلیون و ۵۷ هزار نفر ثبت‌نام کردند که ۱۰۴‌هزار خودروی اختصاص‌یافته در این مرحله، به متقاضیان تحویل داده می‌شود. اما خبرگزاری تسنیم روز گذشته جزئیات کاملی از آمار قرعه‌کشی دومین مرحله از ثبت‌نام منتشر کرد. طبق آمار ارائه شده از سوی وزارت صمت، در این مرحله از قرعه‌کشی خودروی پژوپارس سال‌، رتبه اول ثبت‌نام‌کنندگان در این مرحله از قرعه‌کشی را دارد، به طوری که تعداد متقاضیان این محصول در فروش فوق‌العاده دومیلیون و ۲۲۱هزار و ۹۱۵ دستگاه بوده، حال آنکه ظرفیت اصلی این خودرو ۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه پیش‌بینی شده است.
فاصله قیمتی زیاد این خودرو از کارخانه تا بازار جذابیت بیشتری برای ثبت‌نام این خودرو ایجاد کرده است. اما دومین خودرویی که با استقبال زیادی از سوی ثبت‌نام‌کنندگان همراه بوده پژو ۲۰۶ تیپ دو است، که یک میلیون و ۱۴۲هزار و ۲۹۶ متقاضی داشته. این در شرایطی است که ظرفیت این خودرو سه‌هزار دستگاه در نظر گرفته شده است. در این مرحله نیز خودروهایی که بیشترین فاصله قیمتی کارخانه تا بازار را دارند در اولویت خرید متقاضیان قرار دارند.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=19087

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰