عجیب‌ترین وانت جهان با برند بی‌ام‌‌دبلیو - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

عجیب‌ترین وانت جهان با برند بی‌ام‌‌دبلیو

  • کد خبر : 25164
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
عجیب‌ترین وانت جهان با برند بی‌ام‌‌دبلیو

زمانی که «بی‌ام‌دبلیو» درباره یکی از عجیب‌ترین پیکاپ‌های دنیا با نام M3 E92 Pickup در اولین روز از ماه آوریل ۲۰۱۱ خبر داد، همه فکر کردند این همان دروغ اول آوریل این کمپانی خواهد بود.

زمانی که «بی‌ام‌دبلیو» درباره یکی از عجیب‌ترین پیکاپ‌های دنیا با نام M3 E92 Pickup در اولین روز از ماه آوریل ۲۰۱۱ خبر داد، همه فکر کردند این همان دروغ اول آوریل این کمپانی خواهد بود. اما اینطور نبود و چنین خودرویی واقعا وجود داشتند. مهندسان از این پیکاپ برای جابه‌جا کردن قطعات خودرو در کارخانه بی‌ام دبلیو استفاده می‌کردند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، احتمالا شخصی در تیم بازاریابی بی‌ام‌دبلیو متوجه تمایل بازار به پیکاپ‌ها شده و با توصیه به تولید پیکاپ بی‌ام‌دبلیو دوست‌داران پیکاپ را به رویای داشتن یک پیکاپ آلمانی برده است.

البته این پیکاپ صرفا برای کار در کارخانه تولید و روی توانایی حمل بار آن تمرکز شده است. جالب است بدانید پیش از این نسخه، بی ام و دست به تولید پیکاپ دیگری در دهه ۸۰ میلادی زده بود و برای سال‌ها از همان مدل قدیمی استفاده می‌کرد تا اینکه به فکر تولید نسل جدید افتاد.

بر خلاف نسل قدیمی پیکاپ بی‌ام دبلیو، نسل جدید آن توانست مجوز ورود به جاده را کسب کرده و به اولین خودروی «سری ام» درون کارخانه‌ای تبدیل شود که روی خود پلاک دارد. اگر محفظه بار را در نظر نگیریم، سایر قسمت‌های خودرو دقیقا مشابه با M3 بوده و از همان موتور ۴ لیتری V8 زیر کاپوت استفاده شده است.

توان این موتور ۴۱۴ اسب بخار بوده ولی سرعتش به ۱۵۵ مایل بر ساعت محدود شد که با توجه به کاهش پایداری حین حمل بار، اقدام صحیحی ارزیابی می‌شود.

از آن‌جایی که این اتوموبیل صرفا یک پروژه تفریحی برای مهندسان بی‌ام دبلیو به حساب می‌آمد، بنابراین تعجبی ندارد اگر بگوییم این خودرو هیچ‌گاه به تولید انبوه نرسید و صرفا در کارخانه‌های آلمانی رفت و آمد دارد.

یادداشت: شیوا آبا

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=25164

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰