خودروهای برقی ویتنامی در آمریکا و اروپا - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

خودروهای برقی ویتنامی در آمریکا و اروپا

  • کد خبر : 20405
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
خودروهای برقی ویتنامی در آمریکا و اروپا

شرکت خودروسازی وینفست ویتنام در ماه نوامبر خودروهای الکتریکی را به ایالات‌متحده، اروپا و کانادا ارسال می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، خودروساز ویتنامی وینفست(VinFast) تحویل اولین مرحله خودروی تمام الکتریکی اسپرت خود را به مشتریان محلی آغاز کرد و مشتریان خودروهای خود را در ماه دسامبر تحویل خواهند گرفت.
وینفست که در سال ۲۰۱۹ فعالیت خود را آغاز کرد، در حال آماده شدن برای گسترش در بازار ایالات‌متحده است، جایی که امیدوار است با دو شاسی بلند تمام الکتریکی خود(VF۸ و VF۹)، برای کاهش قیمت خرید، با خودروسازان قدیمی و استارت‌آپ‌ها رقابت کند.
بر اساس نتایج بررسی‌ها، ویتنام، در اوایل نوامبر حدود ۵۰۰۰ وسیله نقلیه را برای مشتریان خود در ایالات‌متحده، کانادا و اروپا ارسال خواهد کرد و یک ماه بعد تحویل جهانی را آغاز خواهد کرد.
این شرکت تقریباً ۶۵ هزار رزرو جهانی را ثبت کرده است و انتظار دارد تا سال ۲۰۲۶ سالانه ۷۵۰ هزار خودروی برقی بفروشد که از شاسی بلندهای تمام الکتریکی VF۸ و VF۹ شروع می‌شود.
به نقل از رویترز، وینفست در ماه مارس اعلام کرد که یک کارخانه تولید در کارولینای شمالی با ظرفیت اولیه پیش‌بینی شده ۱۵۰ هزار خودروی الکتریکی در سال خواهد ساخت. در ماه جولای از بانک ها برای جذب حداقل ۴ میلیارد دلار بودجه برای این پروژه استفاده کرد.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=20405

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰