فرهنگ سازی ترافیک در مدارس - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

فرهنگ سازی ترافیک در مدارس

  • کد خبر : 20837
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
فرهنگ سازی ترافیک در مدارس

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اولیای دانش آموزان و مدارس در فرهنگ سازی ترافیک نقش بسزایی دارند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، سرهنگ همه خانی گفت: موضوعی که برای پلیس حائز اهمیت است حضور حداکثری پلیس و هم سایر سازمان‌ها مانند اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو است که با حضور ۱۰۰ درصدی آن‌ها بتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه بدهیم.
وی افزود: کاهش زمان سرویس دهی تاکسی، اتوبوس و مترو یکی دیگر از دلایلی است که می‌تواند به کاهش ترافیک کمک کند و دانش آموزان بتوانند راحت‌تر به مقصد خود برسند.
سرهنگ همه خانی بیان کرد: طرح ویژه‌ای که پلیس در سال ۱۴۰۱ دارد که بسیار تاثیرگذار است حضور در مدارس است که از همان روز‌های اول این اقدامات صورت می‌گیرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بیان  کرد: موضوع حضور پلیس در مدارس که مطرح می‌شود به این صورت است که به دنبال پلیس؛ همیار پلیس و همه طیف‌ها مانند همیار جوان، همیار نوجوان، فرهنگیار و بانوان فرهنگیار در مدرسه به طور جد حضور یابند تا بتوانند به ما کمک کنند.
وی گفت: اقدامات و آموزش‌های اولیای مدارس و دانش آموزان نیز بسیار حائز اهمیت است. هر آموزگار و یا هر دبیری می‌تواند در سر کلاس درس خود یک تا ۵ دقیقه اگر بتواند به بحث آموزش ترافیک و فرهنگ سازی در این خصوص اقدام کند.
به گفته او، این دقایق را اگر روی هم بگذاریم در طول سال عددی قابل توجه برای بحث آموزش خواهد شد؛ چرا که این سنین بهترین سن برای بحث یادگیری و آموزش فرهنگ ترافیک است تا با طرح ویژه‌ای که پلیس برای حضور در سطح مدارس دارد بتوانیم به نتایج عالی برسیم.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=20837

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰