تولید با کیفیت قطعات و داخلی‌سازی کامل ایربگ - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

تولید با کیفیت قطعات و داخلی‌سازی کامل ایربگ

  • کد خبر : 21810
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
تولید با کیفیت قطعات و داخلی‌سازی کامل ایربگ

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در بازدید از شرکت تولیدکننده قطعات ایمنی خودرو، بر تولید با کیفیت و همچنین داخلی‌سازی واحد کنترل ایربگ در همکاری با دانش‌بنیان‌ها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، مهدی خطیبی با بیان این‌که در گذشته وابستگی صنعت خودرو کشور به واردات تجهیزات ایمنی خودرو از جمله ایربگ و تحریم‌های اعمال شده سبب ایجاد چالش در خطوط تولید شده بود، گفت: در حال حاضر با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان بخش زیادی از مشکلات تامین رفع شده است.

وی تصریح کرد: شرکت‌های تامین کننده باید برای داخلی‌سازی بخش‌های دیگری از ایربگ مانند واحد کنترل برنامه‌ریزی کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن موفق به خودکفایی کامل در این قطعه مهم و راهبردی شویم.

خطیبی ضمن تاکید بر اجرای برنامه‌های توسعه ظرفیت‌های تولید در این شرکت قطعه سازی گفت: این شرکت باید در زمینه قطعات ایمنی محصولات جدید از جمله ری‌را و محصول پروژه TF21 آمادگی داشته باشد.

وی با بیان این‌که توانمندی بالایی در بخش تحقیقات و مهندسی این شرکت وجود دارد، اظهار کرد: همکاری با شرکت‌های دانش بنیان نیز در مسیر توسعه این شرکت راهگشا بوده و این همکاری‌ها باید تعمیق یابد.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=21810

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰