واردکنندگان در مسیر واردات خودرو هستند - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1
وزیر صنعت، معدن و تجارت:

واردکنندگان در مسیر واردات خودرو هستند

  • کد خبر : 21941
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۲۲
واردکنندگان در مسیر واردات خودرو هستند

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال حاضر واردکنندگان در مسیر واردات خودرو در حال رتق و فتق امور مربوطه بوده و یکی یکی در حال انعقاد قراردادهایشان هستند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، سید رضا فاطمی‌ امین، با اعلام این خبر اظهار داشت: وزارت صمت به عنوان دولت وظیفه خود را در موضوع واردات خودرو انجام داده است و اگر مشکلی فراروی واردکنندگان باشد به رفع آنها می‌پردازد.

وی تصریح کرد: اکنون آیین‌نامه مربوطه مصوب شده و هماهنگی با سازمان ملی استاندارد، محیط زیست و دیگر دستگاه‌ها انجام شده است.

وزیر صمت ادامه داد: افراد و شرکت‌هایی که متقاضی واردات بوده‌اند نیز تقاضاهای خود را ارائه داده‌اند و ما نیز منتظریم اگر جایی به مشکلی برخورد کردند، رفع و رجوع کنیم.

فاطمی‌امین در عین حال تصریح‌ کرد: واردکنندگان خودرو باید موضوع خدمات پس از فروش را تضمین کنند، یا نماینده رسمی بوده و یا انتقال فناوری انجام دهند و اینها شرایط اصلی انجام واردات است.

وی بار دیگر تاکید کرد: کار ما به عنوان دولت در این زمینه انجام شده و مسیر مربوطه نیز از سوی متقاضیان در حال طی شدن است و با این حال امید می‌رود به زودی کار نهایی شود.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=21941

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰