ورود تارای برقی و اتوبوس برقی کمک به کاهش آلودگی هاست - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

ورود تارای برقی و اتوبوس برقی کمک به کاهش آلودگی هاست

  • کد خبر : 21951
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
ورود تارای برقی و اتوبوس برقی کمک به کاهش آلودگی هاست

به گفته مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ورود محصولاتی نظیر تارای برقی و اتوبوس برقی به ناوگان حمل و نقل کشور، می تواند کمک شایانی در جهت کاهش آلودگی های زیست محیطی و نیز حرکت به سمت تولید هرچه بیش‌تر محصولاتی باشد که آینده صنعت خودرو را در دست دارند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، مهدی خطیبی، با بیان این مطلب در حاشیه آیین واگذاری ۵۰۰ دستگاه اتوبوس شهری به وزارت کشور، گفت: تولید کشنده اتوماتیک H۵، اتوبوس برقی، اتوبوس آمبولانس، تولید و تحویل به موقع تعهدات و دستیابی به رشد و سوددهی، از دستاوردهای کم نظیر ایران خودرو دیزل است که نشان دهنده گذار این خودروساز از روزهای دشوار و پشت سر گذاشتن کاستی‌هاست.

وی با اشاره به این‌که ایران خودرو دیزل در مسیر توسعه قرار داشته و می تواند در حوزه صادرات نیز نقش محوری ایفا کند، اظهار کرد: تولید محصولات به روز و جدید نظیر اتوبوس آمبولانس، اتوبوس برقی و انواع کشنده و کامیون، نشانگر دست یابی این خودروساز به خودباوری و حرکت در مسیر تحقق شعار تولید داخل و دانش بنیان است.

خطیبی با اشاره به استقبال مشتریان خارجی از جمله روسیه به منظور صادرات محصولات شرکت ایران خودرو دیزل به این کشور، افزود: در حال حاضر کشنده آتامان در کانون توجه مشتریان خارجی قرار دارد و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، به زودی صادرات این محصول به روسیه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی گفت: با تدوین طرح تحول کیفیت و تعریف ۲۷۹ پروژه کیفی، توانستیم به آمارهای خوبی در ارتقای رضایت مشتریان از محصولات تولیدی دست یافته و نیز به یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای صنعتی کشور در شرایط تحریم یعنی تولید عبور مستقیم و کامل دست یابیم.

خطیبی با بیان این که در کنار افزایش کیفیت، توسعه محصولات را نیز در دستور کار داریم، گفت: به ثمر نشستن محصول ری‌را و محصول پروژه TF۲۱ از جمله دستاوردهای ایران خودرو در شرایط سخت تحریم بوده است.

وی با اشاره به برنامه‌های جهش کیفی محصولات این شرکت هم‌زمان با افزایش تولید، تصریح کرد: تمام محصولات جدید ایران خودرو دارای استانداردهای ۸۵ گانه و کیفیت مطلوب برای مشتریان خواهند بود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با اشاره به تولید نمونه صنعتی سازی شده تارای برقی در سال جاری، خاطرنشان کرد: شرکت دانش بنیان جتکو توان تولید انبوه این محصول را داشته و با حمایت شهرداری ها در راستای ایجاد ایستگاه های شارژ برق، امکان ورود این محصول به بازار وجود دارد.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=21951

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰