ایران خودرو، تاکسیران می‌شود - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو:

ایران خودرو، تاکسیران می‌شود

  • کد خبر : 22033
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
ایران خودرو، تاکسیران می‌شود

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، پاینبدی به تعهدات و عرضه محصول با کیفیت و مدرن و همچنین ارایه خدمات پس از فروش مطلوب را وظیفه این خودروساز دانست و گفت: در ذیل شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران‌خوورو شرکت تاکسی‌رانی خصوصی را با مجوز تاکسی‌رانی تاسیس خواهیم کرد و نسبت به عرضه تارا اتوماتیک در این شبکه اقدام خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، مهدی خطیبی در آیین رونمایی از تاکسی ون‌های جدید شهرداری تهران، وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی هر کشور را نشانه میزان پیشرفت اقتصادی، اجتماعی و صنعتی هر کشوری خواند گفت: نمی توان کشوری را دید که از منظر اقتصادی رشد کرده باشد بدون این‌که ناوگان حمل و نقل عمومی خوبی داشته باشد و بین این دو شاخص ارتباط یک به‌ یک و خطی وجود دارد.

وی در تشریح راهکارهای شش‌گانه برای بهبود شرایط تاکسی‌رانی، تصریح کرد: نظام تاکسی‌رانی زمانی کارآمد است که سازمان مرتبط با آن تحول‌خواه، دانایی‌محور و چابک باشد که خوش‌بختانه در تاکسی‌رانی تهران شاهد اتفاقات خوب و مثبت و رو به جلو هستیم.

خطیبی، دارا بودن تاکسی‌رانان مجرب و آموزش دیده، تاکسی خوب، با کیفیت و به‌روز، ناوبری و تاکسی‌رانی به‌روز و کارآمد را از دیگر لازمه‌ها و شاخص‌های اصلی ناوگان کارآمد برشمرد و گفت: خدمات پس از فروش شبانه‌روزی و کارا نیز عامل بسیار مهمی در نظام تاکسی‌رانی به شمار می‌رود.

وی همچنین شرکت‌مالکی را راهکاری برای سازماندهی تاکسی‌رانی دانست و گفت: باید از سمت راننده مالکی به سمت شرکت مالکی حرکت کنیم تا خروجی ناوگان بهبود یابد.

خطیبی با بیان‌این‌که در گذشته در حوزه‌های خدمات پس از فروش و تامین قطعه تلاش‌های زیادی صورت گرفته اما وضعیت مطلوبی نداریم، گفت: باید برای ارایه خدمات مطلوب شبانه‌روزی برنامه‌ریزی کنیم و این خدمات به‌گونه‌ای باشد تا امرار معاش تاکسی‌رانان کوچک‌ترین لطمه‌ای نخورد‌.

خطیبی ضمن وعده عرضه خودرو با کیفیت به تاکسی رانان، گفت: اتوماتیک بودن خودرو تاکسی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که برای رانندگی‌های طولانی تاکسی‌رانان مورد توجه ماست و گروه صنعتی ایران‌خودرو آمادگی دارد تا طی برنامه‌ای پنج ساله، نسبت به نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی با تارا اتوماتیک اقدام کند.

وی تصریح کرد: باید از خودرو دستی در ناوگان تاکسی‌رانی عبور کنیم تا رفاه بیش‌تری برای رانندگان فراهم کنیم.

خطیبی با اشاره به تاسیس شرکت تاکسی‌رانی خصوصی در سال‌های ۱۳۸۵ ‌و ۱۳۸۴ و عدم وجود خروجی مورد نظر و خاص از این شرکت، تصریح کرد: باید مانند بسیاری از کشورهای پیش‌رفته، شرکت‌های واقعی تاکسی‌رانی ایجاد کنیم تا تاکسی تحت مالکیت شرکت و فعالیت رانندگان براساس پروتکل‌های خاص به صورت منسجم و کارآمد دنبال شود.

وی افزود: باید با برنامه‌های ساختاری، زیربنایی و با مدیریتی جهادی و انقلابی، مجموعه‌ها و سرمایه‌گذاران را وارد این حوزه کنیم و در برنامه‌ای پنج ساله نسبت به نوسازی تاکسی‌ها با خدمات پس از فروش مطلوب اقدام کنیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، پاینبدی به تعهدات و عرضه محصول با کیفیت و مدرن و همچنین ارایه خدمات پس از فروش مطلوب را وظیفه این خودروساز دانست و گفت: در ذیل شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران‌خوورو شرکت تاکسی‌رانی خصوصی را با مجوز تاکسی‌رانی تاسیس خواهیم کرد و نسبت به عرضه تارا اتوماتیک در این شبکه اقدام خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: این مجموعه به صورت شرکت‌مالکی فعالیت خواهد کرد و تجربه ناتمام گذشته در ایران‌خودرو را به این شکل مجددا پیاده‌سازی خواهیم کرد.

به گفته خطیبی این شرکت به صورت مشترک با گروه خودروسازی سایپا و سایر سرمایه‌گذاران خصوصی شکل خواهد گرفت.
وی از ایجاد تاکسی‌لند برای ارایه خدمات ویژه شبانه‌روزی به تاکسی‌داران خبر داد و گفت: برای نخستین بار با همکاری سایپا این مرکز خدماتی ایجاد خواهد شد تا تاکسی‌رانان برای دریافت خدمات خودرو ناچار به مراجعه به مراکز و نمایندگی‌های مختلف نباشند.

خطیبی تاکسی را یکی از جاذبه‌های توریستی در کشودهای هم‌جوار خواند و گفت: به سمتی خواهیم رفت تا تاکسی‌های ایران نیز به‌ عنوان یکی از جاذبه‌ها برای مسافران و توریست‌ها مطرح شود.

وی همچنین از افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات ایران‌خودرو خبر داد و گفت: تا پایان آذرماه از تیراژ تولید، تحویل و فروش سال گذشته عبور خواهیم کرد و شاهد افزایش ۵۰ درصدی کیفیت محصولات خواهیم بود.

خطیبی تصریح کرد: در امر استفاده از توان دانش‌بنیان‌ها، تولید اشتغال‌آفرین که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است، ایران‌خودرو پیشگام بوده و دستاوردهای مناسبی داشته است.

وی، افزایش سطح رفاه مردم را یکی از اهداف کلان نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: آمادگی داریم تا بهترین محصولات و خدمات را به مردم ارایه کنیم تا نزد مردم، نظام مقدس جمهوری اسلامی و خداوند سربلند باشیم.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=22033

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰