طرح مجلس برای تعیین تکلیف تفاوت قیمت پایه و قیمت نهایی خودرو در بورس - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

طرح مجلس برای تعیین تکلیف تفاوت قیمت پایه و قیمت نهایی خودرو در بورس

  • کد خبر : 23243
  • ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
طرح مجلس برای تعیین تکلیف تفاوت قیمت پایه و قیمت نهایی خودرو در بورس

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تفاوت قیمت پایه خودرو و قیمت نهایی شاید مشتریان واقعی توان خرید خودرو را نداشته باشند که مجلس شورای اسلامی طرحی برای تعیین تکلیف تفاوت قیمت پایه و قیمت نهایی عرضه شده در دست دارد تا مشکل عرضه در بورس حل شود.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، علی اکبر کریمی، با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور فروش خودرو به مشتریان واقعی بایدکنترل لازم برای فیلتر کردن تقاضا در بورس انجام شود تا کسانی که نیاز واقعی دارند برای خرید اقدام کنند.

وی افزود: عرضه خودرو باید به میزانی باشد که رقابت شدید ایجاد نکند که شاهد افزایش نامتعارف قیمت باشیم، در حال حاضر تعداد حداقلی عرضه ۵۰۰ دستگاه است در حالی که بعضی از شرکت ها تعداد کمی عرضه می کردند که موجب افزایش بی اندازه قیمت می‌شود.

کریمی در پایان خواستار طراحی و تولید خودرو اقتصادی توسط خودروسازان بزرگ کشور با تیراژ تولید بالا برای جایگزینی با محصولات از رده خارج مانند ۴۰۵ و پراید شد.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=23243

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰