حرکت ایران خودرو دیزل به سمت تولید محصولات برقی/نمایش اولین دامپتراک برقی ظرف ۴ ماه آینده - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

حرکت ایران خودرو دیزل به سمت تولید محصولات برقی/نمایش اولین دامپتراک برقی ظرف ۴ ماه آینده

  • کد خبر : 24149
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
حرکت ایران خودرو دیزل به سمت تولید محصولات برقی/نمایش اولین دامپتراک برقی ظرف ۴ ماه آینده

مدیرعامل ایران خودرو دیزل گفت: ظرف ۴ ماه آینده اولین نمونه دامپتراک های ۱۰۰ تنی برقی تولید این شرکت به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، جواد توسلی‌مهر ۴ اسفند در حاشیه بازدید از صنایع اراک اظهار کرد: با توجه به افزایش تولیدات و تنوع محصولات ایران‌خودرودیزل و نیاز به همکاری های صنعتی با واحدهای صنعتی کشور، این سفر به استان مرکزی به عنوان یک استان صنعتی انجام شد.
وی افزود: استان مرکزی یک استان صنعتی و قدرتمند است و ما علاقه‌مند هستیم که در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل بخشی از تولیدات را به این سمت سوق دهیم و از ظرفیت مجموعه استان مرکزی استفاده کنیم.
مدیرعامل ایرانخودرودیزل تصریح کرد: در این بازدیدها واحدهای مختلف با ظرفیت های فراوان مشاهده شد و امیدواریم با اقداماتی که مسئولین استان انجام می دهند اتفاقات خوبی در راستای استفاده از این ظرفیت های ارزشمند انجام شود.
توسلی‌مهر ادامه داد: بسیاری از مسائل هپکو در تهران قابل حل است و می توان از ظرفیت های این شرکت استفاده کرد. در راستای تکمیل سبد محصولات ایرانخودرو دیزل و برای تکمیل زنجیره ارزش، امکان تدارک کار مشترک با هپکو وجود دارد و اگر به لحاظ قیمتی به توافق برسیم امکان خرید از شرکت هپکو و استفاده از این شرکت بالاست.
وی در خصوص شرکت صنایع اراک اضافه کرد: با توجه به اینکه این شرکت ویژه صنایع نساجی طراحی شده پیشنهاد می شود خط های جدید ریسندگی با تناژ خوب در این شرکت راه اندازی شود.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل خاطرنشان کرد: این شرکت بزرگترین تولیدکننده خودروهای دیزلی خاورمیانه با ظرفیت تولید ۴۱ هزار دستگاه  است که البته زیرساخت های تولید این تعداد دستگاه اخیرا فراهم و عملیاتی شده است.
وی با اشاره به سبد محصولات متنوع این شرکت در حوزه خودروهای سواری و مسافری، اتوبوس، مینی بوس، ون، اتوبوس بین شهری ، کامیون،  کمپرسی، کشنده و کامیونت گفت: امروز به سمت تولید محصولات برقی حرکت کرده ایم و این ظرفیت فراهم شده که تمام محصولات تجاری برقی شود به طوری که تا ۴ ماه بعد اولین نمونه دامپتراک های ۱۰۰ تنی برقی به نمایش گذاشته می شود و این امکان وجود دارد از ۶ ماه آینده تولید انبوه محصولات برقی را داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=24149

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰