آغاز ثبت‌نام فروش فوق العاده ایران خودرو /متقاضیان تا ۲۰ اسفند فرصت دارند - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

آغاز ثبت‌نام فروش فوق العاده ایران خودرو /متقاضیان تا ۲۰ اسفند فرصت دارند

  • کد خبر : 24250
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
آغاز ثبت‌نام فروش فوق العاده ایران خودرو /متقاضیان تا ۲۰ اسفند فرصت دارند

گروه صنعتی ایران خودرو از اجرای طرح فروش فوق العاده تعدادی از محصولات خود برای سه گروه خبر داد که بر اساس آن متقاضیان از صبح امروز ساعت ۱۱ تا پایان روز شنبه ۲۰ اسفند مهلت ثبت درخواست دارند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، طبق وعده داده شده، این خودروساز می‌خواهد به مناسبت عید نیمه شعبان طرح فروش فوق‌العاده تعدادی از محصولات خود را در قالب طرح عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده برای متقاضیان عرضه کند.
بر این اساس، این طرح امروز (چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه) به مدت چهار روز (تا پایان روز شنبه ۲۰ اسفند ماه) برگزار می شود و متقاضیان فرصت دارند در روزهای سه ‌شنبه ، پنج‌شنبه  و شنبه تا ساعت ۱۴ برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه به مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان برای سواری‌ها و ۴۰۰ میلیون تومان برای محصولات هایما، اقدام کنند.
دقایقی پیش بخشنامه کامل طرح فروش بارگذاری شد که بر اساس آن اعلام شده این طرح از ساعت ۱۱ صبح امروز آغاز و تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۰ اسفند ادامه دارد .
گفتنی است؛ طبق آنچه اعلام شده است، این طرح از امروز (چهارشنبه) تا روز شنبه اجرایی و برای چهار محصول سورن پلاس بنزینی، دناپلاس توربورشارژ اتوماتیک، هایما S۵ و هایما S۷ عرضه شده است و مشتریان نهایی روز یکشنبه هفته آینده (۲۱ اسفند ماه) از طریق قرعه‌کشی تعیین خواهند شد.
به استناد بند ۷ ماده ۴ مصوبه ۵۴۳ شورای رقابت سند فروش خودرو در ازای مبلغ ۵۰ هزار تومان به مدت یکسال در رهن شرکت خواهد بود.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=24250

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰