کیا کارنیوال ۲۰۲۱ معرفی شد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

کیا کارنیوال ۲۰۲۱ معرفی شد

  • کد خبر : 2544
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
کیا کارنیوال ۲۰۲۱ معرفی شد

ون خانوادگی کیا که با نام‌های کارنیوال و سه‌دونا در بازار جهانی حضور دارد، اواخر امسال با چهره و امکانات جدید تولید خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، نسل اول کیا کارنیوال در سال ۱۹۹۸ رونمایی شد. نسل دوم این خودرو به تعداد محدود در ایران نیز فروش داشت؛ اما نسل سوم با طراحی سال ۲۰۱۴ و ظاهر مشابه سورنتو هرگز به کشورمان نرسید.
هفته گذشته، پیش‌نمایش نسل جدید کیا کارنیوال اطلاع‌رسانی شد. این محصول، احتمالا از سال ۲۰۲۱ با نام سدونا (Sedona) وارد بازار جهانی می‌شود. نسل جدید، طراحی جعبه‌ای خود را با نمای اسپرت و ادوات لوکس، ترکیب کرده است تا مدرن و آینده‎نگر جلوه کند. این خودرو، بیش از گذشته به یک شاسی‌بلند با ادوات نقره‌ای در رکاب و سپرها شبیه است که درهای کشویی در عقب دارد.
نسل چهارم کارنیوال، جزئیات جالبی در طراحی بدنه دارد که معمولا برای خودروهای این کلاس بدنه، جدی گرفته نمی‌شود. حالت پوزه‌ی ببر که در محصولات مدرن کیا معمول است، برای کارنیوال با طرحی شبیه الماس و دارای کروم براق، استفاده خواهد شد. دیگر نکته جالب در نمای رو‌به‌رو، نوار LED روشنایی روز است که از چراغ اصلی تا حاشیه جلوپنجره ادامه دارد.
در نمای جانبی، استفاده از رنگ نقره‌ای و فلز برای ستون انتهای خودرو، حالتی لوکس برای کارنیوال ۲۰۲۱ فراهم می‌کند. پشت خودرو هم، با چراغ‌های باریک و سرتاسری LED تزئین شده است که مشابه دیگر ون‌های مدرن بازار جهانی است.
هنوز اطلاعات دقیقی از تجهیزات فنی و امکانات کابین نسل جدید کارنیوال موجود نیست. احتمالا، پیشرانه ۳/۳ لیتری V۶ مرتبط با نسل قبل با قدرت ۲۷۶ اسب‌بخار یا نمونه‌ی ۳/۸ لیتر ۲۹۱ اسب‌بخار نصب شده روی شاسی‌بلند تلوراید برای این خودرو استفاده خواهد شد. فروش کارنیوال ۲۰۲۱، از پاییز امسال در کره جنوبی آغاز می‌شود.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=2544

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰