معرفی نسخه جدید فولکس واگن T-Roc - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

معرفی نسخه جدید فولکس واگن T-Roc

  • کد خبر : 1078
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
معرفی نسخه جدید فولکس واگن T-Roc

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، بسته جدید که Black Edition نام دارد برای نسخه میانی SE طراحی شده و قیمت آن از ۲۳۷۵۰ پوند برای نسخه ۱٫۰ لیتری TSI بنزینی ۱۱۳ اسب بخاری شروع می شود. Black Edition دارای جلوپنجره سیاه رنگ، قاب های آینه جدید، ریل های روی سقف، اگزوزهای جدید و […]

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، بسته جدید که Black Edition نام دارد برای نسخه میانی SE طراحی شده و قیمت آن از ۲۳۷۵۰ پوند برای نسخه ۱٫۰ لیتری TSI بنزینی ۱۱۳ اسب بخاری شروع می شود.

Black Edition دارای جلوپنجره سیاه رنگ، قاب های آینه جدید، ریل های روی سقف، اگزوزهای جدید و رینگ های ۱۸ اینچی آلیاژی است. به علاوه آن که شیشه ها دودی شده و خودرو به چراغ های جلوی جدیدی مجهز گردیده است. فولکس واگن قیمت تجهیزات اضافه شده و به روز رسانی های ظاهری را ۲ هزار یورو اعلام گرده است.

در قسمت داخلی نیز روکش چرم فرمان، اهرم و صندلی ها تغییر کرده و سامانه صوتی تازه ای نیز تعبیه شده است. از امکانات استاندارد T-Roc می توان به سامانه تعلیق اسپرت، کروز کنترل و حسگرهای پارک جلو و عقب اشاره کرد.

T-Roc Black Edition دارای ساختار دیفرانسیل جلو است و با چهار موتور قابل سفارش ۱٫۰ و ۱٫۵ لیتری TSI بنزینی و ۱٫۶ و ۲٫۰ لیتری TDI دیزلی که به ترتیب ۱۱۳ و ۱۴۸ اسب بخار توان دارند عرضه می شود.

شاید بتوان رنگ سیاه جلوپنجره، رینگ ها، شیشه ها و حتی ستون های خودرو را مهم ترین شاخصه این محصول جدید دانست.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=1078

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰