ارزان قیمت ترین خودروهای بازار چند؟ - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

ارزان قیمت ترین خودروهای بازار چند؟

  • کد خبر : 14439
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
ارزان قیمت ترین خودروهای بازار چند؟

محصولات سایپا و ایران خودرو در حال حاضر به صورت صفر کیلومتر با دو مدل ۹۹ و ۱۴۰۰ می توان خرید و اگر می خواهید ارزان ترین خودرو از این دو خودروساز نصیب شما شود باید از میان ۱۹ محصول موجود ، صفر کیلومترهای مدل ۹۹ را خریداری کنید.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، به نقل از گسترش، تجربه نشان داده است که معقول ترین خریداران خودرو کسانی هستند که وقتی بازار در روند نزول قرار می گیرد خرید خود را در اولین فرصت انجام می دهند و منتظر سقوط شدید قیمت ها باقی نمی مانند اما واقعیت این است که رفتار خریداران در این گونه مواقع بر اساس منطق و تجربیات قبلی شکل نمی گیرد.
به این معنی که با نزولی شدن قیمت ها، خریداران منتظر سقوط بیشتر قیمت باقی می مانند و همیشه این اتفاق می افتد که روند نزولی تمام می شود و بسیاری از متقاضیان در روزهایی که خودرو ارزان تر بود موفق به خرید نمی شوند.
به هر شکل اگر شما هم متقاضی خرید خودرو هستید ضمن توجه به نکته ای که بیان شد در نظر داشته باشید که اکنون می توانید از حق انتخاب بین مدل ۹۹ و مدل ۱۴۰۰ بهره مند شوید و خودروی صفر کیلومتر مدل ۹۹ را به قیمت ارزان تری خریداری کنید. البته طبعا خودرو با مدل پائین تر هنگام فروش افت قیمت بیشتری دارد اما اگر مصرف کننده خودرو باشید این امر چندان به شما خسارت نخواهد زد.
پیشتازی پراید صفر کیلومتر مدل ۹۹ در میان ارزان های بازار
با این توضیحات فهرستی از ارزان ترین خودروهای سایپا و ایران خودرو را بر اساس گزارش روزنامه دنیای اقتصاد ارائه می کنیم. در این گزارش تصریح شده است که ارزان خودروهای موجود در بازار کماکان انواع پراید با مدل ۹۹ هستند. چنانچه بودجه و سلیقه شما با این خودرو هماهنگ است این امکان را دارید که پراید ۱۳۱ مدل ۹۹ را به قیمت ۱۱۳.۵ میلیون ، پراید ۱۳۲ مدل ۹۹ را به نرخ ۱۱۷ میلیون و پراید ۱۱۱ مدل ۹۹ را به قیمت ۱۳۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.
در بین محصولات شرکت ایران خودرو، سمند LX مدل ۹۹ ارزان‌ ترین محصول این شرکت است که ۱۷۸ میلیون تومان ارزش گذاری شده و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در بازار به نرخ ۱۸۴.۵ میلیون تومان معامله می شود.
ارزان ترین پژو های بازار
طبق جدول مذکور پژو ۴۰۵ جی ال ایکس با مدل ۹۹ به قیمت ۱۸۷ میلیون تومان قابل خریداری است.همین خودرو به صورت دوگانه سوز را می توان با مدل ۹۹ به قیمت ۱۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خریداری کرد.
پژو ۴۰۵ اس ال ایکس مدل ۹۹ در بازار به قیمت ۱۹۸ میلیون تومان معامله می شود. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از خودروهای پرفروش بازار است که با مدل ۹۹ می‌توان آن را به قیمت ۱۹۱ میلیون تومان خریداری کرد اما اگر خواستار مدل ۱۴۰۰ باشید باید ۸ میلیون تومان بیشتر پرداخت کنید و این خودرو را به قیمت ۱۹۹ میلیون تومان بخرید.
تیبا صندقدار و تیبا ۲ مدل ۹۹ در بازار چند؟
تیبا معمولی یا همان تیبا دنده ای صندوقدار در بازار با مدل ۹۹ به قیمت ۱۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قابل خریداری است. همین خودرو با مدل ۱۴۰۰ قیمت ۱۲۴ میلیون تومان به فروش می رسد. تیبا ۲ نیز با مدل ۱۰۲ با مدل ۹۹ قیمت ۱۲۹ میلیون تومان قابل خریداری است و اگر خواستار مدل ۱۴۱۰ باشید باید ۱۳۳ میلیون تومان بپردازید.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=14439

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰