افتتاح تونل البرز آزادراه تهران-شمال باز هم به تاخیر افتاد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

افتتاح تونل البرز آزادراه تهران-شمال باز هم به تاخیر افتاد

  • کد خبر : 15089
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱:۱۰
افتتاح تونل البرز آزادراه تهران-شمال باز هم به تاخیر افتاد

درحالی معاون وزیر راه از افتتاح تونل البرز آزادراه تهران-شمال طی ۳۰ تیر داده بود که وزیر راه گفت: باند رفت این پروژه در روزهای پایانی دولت روحانی افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، به نقل از تسنیم، محمد اسلامی امروز در محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز ١٨ تیر در حاشیه بازید از مراحل نهایی تکمیل تونل البرز در منطقه ٢ آزادراه تهران-شمال، گفت: برای آزادراه تهران-شمال در منطقه ٢، ٢٢ کیلومتر طول، ۵٩ تونل و ٢٩ پل، پیش بینی شده است.
وی با بیان این‌که تونل ۶٫۵ کیلومتری البرز در مراحل پایانی تکمیل قرار دارد، افزود: زمان افتتاح منطقه یک آزادراه تهران-شمال از رییس جمهور درخواست کردیم تا دستور مساعدت برای باند رفت منطقه ٢ را صادر کنند که اینکار انجام شد. هم اکنون با تلاش بنیاد مستضعفان، بزرگ ترین و پیچیده ترین بخش مهندسی در احداث تونل برای آزادراه تهران- شمال در حال تکمیل است.
وی یادآور شد: در منطقه ٢ آزادراه تهران-شمال دو تا سه هزارنفر شبانه روزی مشغول به فعالیت بودند، با یاری خداوند در روزهای باقیمانده دولت دوازدهم تونل البرز در باند رفت در مجموع به طول ٩ کیلومتر افتتاح می شود و احداث باند برگشت آغاز خواهد شد.
وی تصریح کرد: امیدواریم با توجه ویژه آقای نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه به تکیل پروژه های عمرانی و با تجهیز منابع باند رفت قطعه دوم آزادراه تهران-شمال تا پایان ١۴ به بهره برداری برسد و باند برگشت نیز در سال آینده آغاز شود.
خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل پیش تر از افتتاح تونل البرز در ۳۰ تیر ۱۴۰۰ خبر داده بود.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=15089

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰