کامیون رولزرویس معرفی می‌شود - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

کامیون رولزرویس معرفی می‌شود

  • کد خبر : 16256
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۲۹
کامیون رولزرویس معرفی می‌شود

بسیاری از علاقمندان به خودرو، رولزرویس را با محصولات لوکس و فوق‌العاده‌اش می‌شناسند اما این شرکت در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، به نقل از خودرو بانک، یکی از حوزه‌های کاری رولزرویس، ساخت و توسعه سیستم‌های قدرتمند است که جدیدترین ساخته آن‌ها یک کامیون هیبریدی برای استفاده در معادن خواهد بود. این کامیون از موتور کوچکتری نسبت به کامیون‌های دیزلی استفاده می‌کند و انرژی آن از طریق باتری تامین می‌شود.
توسعه وسایل نقلیه سنگین با انرژی‌های پاک، سهم بالایی در حفظ محیط زیست دارد و به همین دلیل شرکت‌های مختلفی در حال توسعه کامیون‌ها و ابزارهای سنگین الکتریکی هستند. راه حل رولزرویس عملکرد مناسبی در حد کامیون‌های معدنی ارائه می‌دهد و در عین حال بدون آلودگی عمل می‌کند.
کامیون هیبریدی رولزرویس عمده انرژی خود را از طریق ترمزگیری در سراشیبی‌ها تامین می‌کند، به نحوی که نیروی مورد نیاز برای گذر از یک سربالایی را به دست خواهد آورد. ترکیب باتری بزرگ و موتور الکتریکی کوچک جایگزین موتورهای بزرگ دیزلی خواهد شد که میزان انتشار کربن دی اکسید را به نحو چشم‌گیری کاهش می‌دهد.
در حال حاضر کامیون رولزرویس به موتوری با قدرت ۱۱۶۳ کیلووات (۱۵۶۰ اسب‌بخار) مجهز است و به صورت آزمایشی فعالیت می‌کند. همچنین امکان عرضه این کامیون با موتور قوی‌تر ۱۸۶۵ اسب‌بخاری نیز وجود خواهد داشت. این کامیون‌ها طوری طراحی شده‌اند که بتوانند در مناطق دور افتاده و بدون نیاز به برق شهری فعالیت کنند، از این رو امکان شارژ باتری آن‌ها با استفاده از ژنراتورهای دیزلی یا گازی وجود دارد. کامیون‌های هیبریدی معدنی رولزرویس در نمایشگاه MINExpo 2021 به نمایش در خواهند آمد.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=16256

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰