انجام ۸۰ درصد پروازهای خارجی در ۵ فرودگاه بین المللی پرتردد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
گزارش پروازهای خارجی کشور در بهمن ماه ۱۴۰۰؛

انجام ۸۰ درصد پروازهای خارجی در ۵ فرودگاه بین المللی پرتردد

  • کد خبر : 17417
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
انجام ۸۰ درصد پروازهای خارجی در ۵ فرودگاه بین المللی پرتردد

بررسی آمار پروازهای خارجی در بهمن ‌ماه سال ۱۴۰۰ نشان می‌دهد پرترددترین مسیر در پروازهای خارجی مسیر مشهد- نجف با تعداد ۱۲۸پرواز بوده است.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، بر اساس گزارش منتشر شده توسط مرکز اطلاعات و آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، پرترددترین مسیر در پروازهای خارجی در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ مسیر مشهد- نجف با تعداد ۱۲۸ پرواز بوده و بیشترین نشست و برخاست داخلی دربهمن ماه سال ۱۴۰۰ در ۵ فرودگاه مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز و بندرعباس انجام شده است.
پروازهای بین المللی فرودگاه‌های تحت مالکیت در بهمن ماه ۱۴۰۰ نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست ، اعزام و پذیرش مسافر و ارسال و پذیرش بار و پست ۱۰۰ درصد افزایش وجود داشته است.
پروازهای بین المللی فرودگاه‌های تحت مالکیت در بهمن ماه۱۴۰۰ نسبت به دی ماه در نشست و برخاست ۷ درصد و دراعزام و پذیرش مسافر ۳ درصد افزایش و در ارسال و پذیرش بار و پست بدون تغییر بوده است.

فرودگاه مشهد و تبریز رکوردار پروازهای خارجی در بهمن ماه
براساس گزارش منتشر شده در بهمن ماه ۱۴۰۰ حداقل ۸۰ درصد نشست و برخاست پروازهای بین المللی در ۵ فرودگاه مشهد، شیراز، اصفهان ، تبریز و بندرعباس انجام پذیرفته است.
درهمین ماه مسیر مشهد به نجف و بالعکس با تعداد ۱۲۸ پرواز، و پس از آن مسیر استانبول به تبریز و بالعکس با تعداد ۵۱ پرواز پرترددترین مسیر در پروازهای بین المللی می باشد و بیشترین مسافر در مسیر مشهد به نجف اعلام شد..
 در یازدهمین ماه ۱۴۰۰ حداقل ۸۰ درصد نشست و برخاست پروازهای بین المللی در ۵ فرودگاه مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز و بندرعباس انجام شده است.
براساس این گزارش کل پروازهای فرودگاه‌های تحت مالکیت در بهمن ماه ۱۴۰۰ نسبت به ماه مشابه سال گذشته درنشست برخاست ۳ درصد کاهش، در اعزام و پذیرش مسافر ۳۸ درصد و در ارسال و پذیرش بار۵۶ درصد افزایش وجود داشته است.

افزایش صددرصدی پروازهای بین المللی از سه فرودگاه اختصاصی
در کل پروازهای چهار فرودگاه اختصاصی ( کیش، قشم، چابهار، ماکو) در بهمن ۱۴۰۰ نسبت به دی ماه در نشست و برخاست ۴ درصد، اعزام و پذیرش مسافر و ارسال ۹ درصد و پذیرش بار و پست ۴۱ درصد افزایش وجود داشته است.
کل پروازهای مسافری فرودگاه های تحت مالکیت شرکت در یازده ماهه سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست ۲۳ درصد، در اعزام و پذیرش مسافر ۲۹ درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست ۴۴ درصد افزایش وجود داشته است.
در مجموع پروازهای بین المللی سه فرودگاه اختصاصی یعنی کیش، چابهار، قشم ۳۸۵ نشست و برخاست انجام شده که این پروازها ۳۰ هزار و ۷۲۵ مسافر و ۷۳۶هزار و ۶۰۸ کیلوگرم بار جابجا کرده اند که این آمار در مقایسه با دی ماه ۱۳۹۹ افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.

افزایش صددرصدی پروازهای عتبات عالیات
در پروازهای بین المللی فرودگاه‌های تحت مالکیت در یازده ماهه سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست در اعزام و پذیرش مسافر و در اسال و پذیرش بارو پست ۱۰۰ درصد افزایش وجود داشته است.
در پروازهای خارجی فرودگاه‌های تحت مالکیت در یازده ماهه سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست در اعزام و پذیرش مسافر و اسال و پذیرش بارو پست ۱۰۰ درصد افزایش وجود داشته است.
در پروازهای عتبات فرودگاه‌های تحت مالکیت در یازده ماهه سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست، اعزام و پذیرش مسافر و اسال و پذیرش بارو پست ۱۰۰ درصد افزایش وجود داشته است.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=17417

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰