ورود آزمایش اتوبوس‌ برقی سایپادیزل به خطوط اتوبوسرانی تهران - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

ورود آزمایش اتوبوس‌ برقی سایپادیزل به خطوط اتوبوسرانی تهران

  • کد خبر : 18387
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
ورود آزمایش اتوبوس‌ برقی سایپادیزل به خطوط اتوبوسرانی تهران

اتوبوس‌های برقی و دیزلی شرکت سایپادیزل جهت انجام بررسی‌های دقیق و کارشناسانه توسط کمیته فنی سازمان اتوبوسرانی تهران و دریافت بازخورد ازسوی شهروندان وارد ناوگان مسافری تهران شد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، اتوبوس‌های برقی و دیزلی شرکت سایپادیزل جهت انجام بررسی‌های دقیق و کارشناسانه توسط کمیته فنی سازمان اتوبوسرانی تهران و دریافت بازخورد ازسوی شهروندان وارد ناوگان مسافری تهران شد. این اتوبوس‌ها در مسیرهای مختلف با شرایط متفاوت تردد خواهند کرد و آیتم‌های متنوع نظیر قدرت موتور و قوای‌محرکه، عملکرد باتری‌ها (در اتوبوس برقی)، سیستم تعلیق و ترمزها، سرمایش و تهویه مطبوع و… توسط تیم‌های کارشناسی متشکل از نمایندگان شرکت سایپادیزل و سازمان اتوبوسرانی تهران موردتجزیه تحلیل و بررسی فنی قرار گرفت.
به‌منظور بررسی‌های فنی بیشتر و انجام آزمون‌های تخصصی، اتوبوس‌های برقی و دیزلی در خطوط مختلف اتوبوسرانی شهر تهران مورد ارزیابی و تجزیه تحلیل بیشتر قرار گرفتند تا در صورت تایید نهایی، تامین اعتبار لازم صورت گرفته و مجوز استفاده از این محصولات در ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری سراسر کشور صادر شود.
گزارش‌های میدانی از استقبال چشمگیر شهروندان تهرانی از اتوبوس برقی شرکت سایپادیزل و اعلام رضایت از کیفیت، راحتی و امکانات به روز این محصول حکایت دارد و مسافران در اظهارنظرهای جداگانه‌ای ضمن تحسین این اقدام، خواستار توجه بیشتر مسئولان به امر نوسازی ناوگان حمل و نقل و استفاده گسترده از محصولات برقی در سطح شهر شدند.
سایپادیزل علاوه‌بر عرضه محصولات جدید مسافری که نوید بخش استراتژی توسعه‌ای مناسب برای آینده شرکت است، با وجود همه موانع و مشکلات مختلف و همچنین محدودیت‌های بین‌المللی، ضمن تعامل حداکثری با مشتریان، اخذ مجوزهای قانونی از نهادهای ذیربط و همچنین رعایت ملاحظات نهادهای نظارتی، موفق به انجام میزان قابل‌توجهی از تعهدات معوق خود در طرح نوسازی ناوگان فرسوده کشور از طریق جایگزینی محصول KX و طرح وارادت کامیون‌های اروپایی شد که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری تعهدات معوق این شرکت به صفر برسد. در حال حاضر کامیون کشنده KX و کامیونت فوتون توسط شرکت سایپادیزل تولید و به بازار عرضه می‌شود.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=18387

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰