به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، خودروسازان ژاپنی به رهبری تسلا و شرکت چینی بیوایدی در خطر عقب افتادن از رقبای اروپایی و آمریکایی خود در بازار خودروهای برقی قرار دارند.
این شرکت در بیانیهای گفت: در تغییرات اعمال شده از اول آوریل، بخش جدید استراتژی برقیسازی و توسعه خودروها، موتورسیکلتها و محصولات برقی مانند ژنراتور خودروساز ژاپنی را یکپارچه خواهد کرد.
هوندا سال گذشته هدف خود را برای عرضه ۳۰ مدل خودروی الکتریکی در سطح جهان و تولید حدود دو میلیون خودروی الکتریکی سالانه تا سال ۲۰۳۰ تعیین کرد.
خطر برای خودروسازان ژاپنی
شرکت هوندا موتور اعلام کرد که بخش جدیدی را در تلاش برای تقویت و سرعت بخشیدن به تجارت الکتریکی خود به عنوان بخشی از بازسازی ساختار سازمانی خود ایجاد خواهد کرد. این تغییر بخشی از تلاش این خودروساز برای رسیدن به بازار در حال رشد سریع خودروهای تمام برقی است.
لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=23980