به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، شرکت خودروسازی فولکسواگن با توجه به تمرکز بر بهره وری در سال پرچالش اظهار کرد که این شرکت بر سودآوری برندهای بازار انبوه خود تاکید دارد تا بتواند با توجه به بهبود زنجیرههای عرضه، افزایش تولید خودرو و مصرفکنندگان با افزایش رقابت در سال جاری کنار بیاید.
توماس شفر، مدیرعامل فولکس واگن عنوان کرد که مشکلات زنجیره تامین همچنان بر تولید در سال جاری تاثیر میگذارد اما آنتلیتز گفت که عرضه تراشه در حال بهبود است.
فولکسواگن همچنین اعلام کرد که انتظار دارد فروش تا ۳۳۱ میلیارد یورو (۳۵۰ میلیارد دلار) در سال جاری افزایش یابد و پیشبینی افزایش ۱۴ درصد فروش خودرو را نیز ارائه کرد.
فولکسواگن بیخیال چالش شد
آرنو آنتلیتز، رئیس امور مالی فولکسواگن اظهار کرد که سال ۲۰۲۳ باید سال بهرهوری و سودآوری باشد.
لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=24272