به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، این برند پریمیوم در سال ۲۰۲۲ با افزایش ۴۰ درصدی درآمد به ۷.۶ میلیارد یورو دست یافت زیرا تولید محصولات با قیمت بالاتر را در زمان کمبود تراشه در اولویت قرار داد.
این شرکت اعلام کرد با توجه به اینکه کمبود تراشه در حال کاهش است، مدلهای ارزانتر را به مشتریان ارائه میکند و حاشیه سود ۹ تا ۱۱ درصدی را برای گروه متشکل از آئودی، بنتلی، لامبورگینی و دوکاتی پیشبینی میکند که نسبت به سال گذشته ۱۲.۲ درصد کاهش یافته است.
مارکوس دوزمان، رئیس آئودی گفت که این برند عرضه خودروهای برقی خود را گسترش میدهد تا بتواند از رقبایی که در فروش برقی جلوتر هستند، پیشی بگیرد و ۱۰ مدل الکتریکی جدید را تا سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه کند.
این خودروساز در حال کار بر روی نسل نهایی مدلهای موتور احتراقی خود است و از سال ۲۰۲۶ فقط خودروهای برقی را وارد بازار خواهد کرد و از سال ۲۰۳۳ به هیچ عنوان خودروی موتور احتراقی فروخته نخواهد شد.
آئودی با مدلهای ارزان، خطر را از سر گذراند
آئودی رشد درآمد قابل توجهی را در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال گذشته با ۶۱.۸ درصد ثبت کرد که ۶۹ تا ۷۲ میلیارد یورو است.
لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=24471