پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، بیامو اعلام کرد که در سه ماهه اول ۵۸۸ هزار و ۱۳۸ دستگاه خودرو تحویل داده است که ۱.۵ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته است، در حالی که فروش خودروهای الکتریکی نسبت به سال قبل ۸۳.۲ درصد افزایش یافته و به ۶۴ هزار و ۶۴۷ دستگاه رسیده است.
این شرکت در آمریکا با ۱۱.۴ درصد افزایش به فروش ۸۹ هزار و ۷۵۰ خودرو رسید و فروش در چین ۶.۶ درصد کاهش یافت اما این شرکت انتظار دارد که اقتصاد چین در سال جاری به ثبات برسد. کاهش ۱.۹ درصدی فروش اروپا به ممنوعیت صادرات و تولید در بازار روسیه نسبت داده شد.
فولکسواگن همچنین شاهد کاهش تحویل بین ژانویه تا فوریه بود اما در چین و آمریکای شمالی رشد را ثبت کرد. این شرکت اعلام کرد که بیامو با وجود محیط تجاری چالشبرانگیز نسبت به سال ۲۰۲۳ خود مطمئن است.
پیتر نوتا، عضو هیئت مدیره بیامو گفت که این شرکت در مسیر رشد اندک فروش در سال ۲۰۲۳ قرار دارد و محرکهای اصلی رشد در سال ۲۰۲۳ خودروهای تمام الکتریکی و مدلهای پریمیوم رده بالا خواهند بود.