پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، بر اساس دادههای کمیسیون انرژی کالیفرنیا، شرکت تسلا از ژانویه تا مارس، ۵۹.۶ درصد از بازار الکتریکی در کالیفرنیا را در اختیار داشت که از ۷۲.۷ درصد مدت مشابه سال گذشته و پایینترین رقم از سال ۲۰۱۷ تاکنون است.
رقبایی مانند فولکسواگن، کیا و شرکت جنرالموتورز، سهم بازار خود را در کالیفرنیا در این دوره افزایش دادند، البته که هر کدام تک رقمی هستند. فروش تسلا در کالیفرنیا ۱۶ درصد از تحویل جهانی این خودروساز در سال گذشته را به خود اختصاص داده است.
تسلا از ژانویه قیمتها را در ایالاتمتحده کاهش و قیمتها را در این بازار ۶ بار کاهش داده است. ماسک این هفته نشان داد که سازنده خودروهای برقی رشد فروش را پیش از سود در یک اقتصاد ضعیف در اولویت قرار میدهد.