پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، این شرکت خودروسازی با عرضه چندین مدل پریمیوم، از جمله رنو مگان، آرکانا و آسترال، پس از چهار سال کاهش متوالی، فروش ۱۴.۱ درصدی در این دوره را به ۵۳۵ هزار دستگاه خودرو افزایش داد.
این خودروساز که از بحران کووید-۱۹ و کمبود تراشههای جهانی بیشتر از سایر رقبا آسیب دید، بر روی خودروهای با حاشیه سود بالاتر و الکتریکی برای افزایش سود، شرط بندی میکند.
رنو در حال افزایش مدلهای جدید برای توسعه بیشتر است و قصد دارد یک شاسی بلند از مینی ون Espace خود و یک مدل جدید از پرفروشترین خودروی شهری خود، رنو کلیو و ۱۲ مدل جدید در سال ۲۰۲۴ را روانه بازار کند.
رنو اهداف خود را برای سال ۲۰۲۳ تأیید کرد و فروش کلی در اروپا در سه ماه اول سال ۲۷.۳ درصد افزایش یافت که از میانگین رشد ۱۶.۲ درصدی بازار بهتر بود.
رنو در سال گذشته پس از تسلا و فولکسواگن به عنوان سومین برند خودروهای الکتریکی برای فروش در اروپا قرار گرفت.