به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، ایلان ماسک، رئیس شرکت تسلا که هرگز از تبلیغات سنتی برای فروش خودرو استفاده نکرده است، روز سهشنبه گفت که آن را امتحان خواهد کرد تا ببیند نتیجهای خواهد داشت یا خیر.
ماسک در نشست سالانه سهامداران تسلا در آستین تگزاس گفت که تبلیغات میتواند فوقالعاده باشد و همه این کار را انجام دهند. ما این کار را انجام میدهیم تا ببینیم که چطور پیش میرود. این نشاندهنده تلاش او برای تقویت اعتماد سرمایهگذاران در زمانی است که افزایش فزاینده و رکورد اقتصاد تسلا را مجبور به کاهش قیمتها کرده است.
ماسک سالها در برابر ایده تبلیغات مقاومت میکرد و در سال ۲۰۱۹ در توییتی نوشت که از تبلیغات متنفر است و ما از این پول برای افزایش عملکرد محصول استفاده میکنیم اما روز سهشنبه گفت: بسیاری از مردم از مقرون به صرفه بودن خودروهای تسلا و ویژگیها و عملکرد شگفتانگیز آنها اطلاعی ندارند.