به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، خودروساز فرانسوی رنو اعلام کرد فروش جهانی برند پرچمدار خود در نیمه اول سال ۱۱ درصد افزایش یافته و به ۷۷۰ هزار و ۸۰۷ دستگاه رسیده است که پس از چهار سال کاهش، رشد خود را افزایش داده است.
این افزایش نشاندهنده شتابی از رشد ۹ درصدی فروش گزارش شده در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ است.
فروش رنو در سال ۲۰۲۲ و در چهارمین کاهش سالانه متوالی که حدود دو سوم کل فروش گروه را به خود اختصاص می دهد ۹.۴ درصد کاهش یافت.
رنو اعلام کرد که فروش به دلیل موفقیت در خودروهای الکتریکی جدید آسترال، آرکانا و مگان E-Tech بوده است.