به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، این خودروساز اعلام کرد که تویوتا توسعه فناوری خودروهای الکتریکی خود را در چین تقویت خواهد کرد زیرا به نظر میرسد رقابت داخلی سخت در بزرگترین بازار خودروی جهان را پشت سر بگذارد.
این اقدام جدیدترین اقدام از پرفروشترین خودروساز جهان است که چرخش دقیقتری به خودروهای الکتریکی نشان میدهد. اخیراً راهبرد جدید خودروهای ارائه شده است که شامل بازنگری در زنجیره تامین آن و توسعه باتریهای دوربرد میشود.
چین که زمانی به عنوان فرصتی برای رشد بالقوه بی حد و حصر برای خودروسازان خارجی تلقی میشد، اکنون به لطف ظهور شرکت های داخلی قدرتمند به عنوان یک بازار رقابتی فزاینده در نظر گرفته میشود.
این شرکت توسعه خودروهای برقی، پلاگین هیبریدی، هیبریدی و خودروهای پیل سوختی را در چین به منظور دستیابی به بی طرفی کربن تقویت خواهد کرد.