هوندای برقی از کانادا سر درآورد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0

هوندای برقی از کانادا سر درآورد

  • کد خبر : 31344
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
هوندای برقی از کانادا سر درآورد
هوندا کارخانه بزرگ خودروهای برقی در کانادا می‌سازد.

هوندا کارخانه بزرگ خودروهای برقی در کانادا می‌سازد.

  به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، یک منبع دولتی کانادایی درباره این پروژه چند میلیارد دلاری به خبرگزاری فرانسه گفت غول خودروسازی ژاپنی هوندا، کارخانه خودروهای الکتریکی را در شرق کانادا افتتاح خواهد کرد.

این منبع اعلام کرد دولت فدرال و همچنین استان انتاریو کانادا که کارخانه در آن ساخته خواهد شد، هر دو مشوق‌های مالی برای این معامله ارائه خواهند کرد. کانادا در سال‌های اخیر خود را به عنوان مقصدی جذاب برای سرمایه‌گذاری خودروهای برقی، تبلیغ مشوق‌های مالیاتی، دسترسی به انرژی‌های تجدیدپذیر و ذخایر معدنی کمیاب خود قرار داده است.

این کارخانه هوندا باتری‌های برقی نیز تولید خواهد کرد و به کارخانه‌های فعلی باتری فولکس‌واگن و استلانتیس می‌پیوندد.

در ژانویه، زمانی که خبر این قرارداد برای اولین‌بار در مطبوعات ژاپن منتشر شد، روزنامه نیکی ارزش آن را ۱۴ میلیارد دلار کانادا تخمین زد که اخیراً توسط مقامات کانادایی تأیید شده است.

دولت جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا یک اعتبار مالیاتی جدید برای کسب‌وکار معرفی کرد که به شرکت‌ها ۱۰ درصد تخفیف در هزینه‌های ساخت‌وساز ساختمان‌های جدید مورد استفاده در بخش‌های کلیدی زنجیره تامین خودروهای برقی اعطا کرد.

هوندا امیدوار است تا سال ۲۰۴۰ فقط خودروهای بدون آلایندگی را بفروشد و هدفش این است که تا سال ۲۰۵۰ در فعالیت‌های خود از نظر کربن خنثی شود.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=31344

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰