حسین‌پور: خودروسازان هر روز برای مردم خوابی تازه می‌بینند - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

حسین‌پور: خودروسازان هر روز برای مردم خوابی تازه می‌بینند

  • کد خبر : 24104
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
حسین‌پور: خودروسازان هر روز برای مردم خوابی تازه می‌بینند

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «مدیریت فعلی تیم اقتصادی دولت هر هنری داشته پیاده کره و مردم هنرشان را دیده‌اند»، خواستار تغییر در تیم اقتصادی دولت شد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، کمال حسین پور نماینده سردشت و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه (۱ اسفند) ۱۴۰۱ صحن مجلس در تذکری گفت: تیم اقتصادی دولت کار را رها کرده این و نرخ ارز سر به فلک کشیده و هر روز از ارزش پول ملی کاسته می‌شود.
وی با بیان اینکه «موج تورمی جدیدی در راه است» اظهار کرد: چرا به توصیه‌های دلسوزان نظام و نمایندگان مجلس در این خصوص توجه نمی‌شود؟ چرا مدیریت تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند؟ مدیریت فعلی هر هنری داشته پیاده کره و مردم هنرشان را دیده‌اند؛ اکنون باید کار را به نیروهای جدید و کار بلد سپرد.
این نماینده مجلس با انتقاد از وضعیت بازار خودرو گفت: وزارت صمت برای خودرو بازاری کاملاً انحصاری ایجاد کرده و خودروهای بی کیفیت و گرانقیمت را به بازار عرضه می‌کند. خودروسازان هر روز برای مردم نجیب کشور خوابی تازه می‌بینند؛ این چه مدیریتی است؟ ظلم هم حدی دارد.
حسین پور ادامه داد: وزیر صمت هم تنها نظاره گر موضوع است و از این نگران است که مبادا چینی نازک مدیریتش ترک بردارد.
وی اظهار کرد: مافیای خودرو در کشور امید مردم را ناامید کرده‌اند؛ خودروسازان با انحصاری که ایجاد کردند بازار را تشنه نگه داشته‌اند تا قیمت‌ها را افزایش دهند و سیر هم نمی‌شوند.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=24104

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰