به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، عباس نوری، با اعلام این خبر و با بیان “رویکرد اصلی ما مردمیسازی استاندارد و تحول در سازمان ملی استاندارد است”، اظهار داشت: فشارها هیچ اثری بر تصمیمات سازمان ملی استاندارد ندارد به نحوی که این موضوع در خودرو خودش را نشان داد.
وی افزود: در چارچوب استانداردهای خدمات پس از فروش الزاماتی تعریف شده است و آنها باید رعایت شود، ضمن اینکه سالیانه بازرسیها انجام میشد اما چون رعایت استانداردها الزامی نبود اتفاقی خاص جهت ارتقای خدمات صورت نمیگرفت. با استانداردهای جدید به خودروسازان و شرکتهای خدمات پس از فروش اعلام کردهایم که باید چارچوبها را رعایت کنند، اگر انجام ندهند مورد تعلیق و ابطال قرار میگیرند.