جهش فروش فورد به کمک هیبریدی‌ها - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
0

جهش فروش فورد به کمک هیبریدی‌ها

  • کد خبر : 31119
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
جهش فروش فورد به کمک هیبریدی‌ها
فروش فورد در ایالات‌متحده با جهش بزرگ در تحویل مدل‌های هیبریدی افزایش یافت.

فروش فورد در ایالات‌متحده با جهش بزرگ در تحویل مدل‌های هیبریدی افزایش یافت.

  به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، فروش خودروی فوردموتور در ایالات‌متحده در سه ماهه اول به دلیل تقاضای زیاد برای خودروهای هیبریدی گازی الکتریکی، با وجود عرضه دشوار وانت فورد F۱۵۰ بازطراحی شده، هفت درصد افزایش یافت.

این شرکت خودروسازی در بیانیه‌ای اظهار کرد که این خودروساز در سه ماه اول سال ۵۰۴ هزار و ۸۱۵ خودروی سبک را به خریداران خودروی آمریکایی تحویل داده است، زیرا مدل‌های هیبریدی ۴۲ درصد افزایش یافته است.

فروش کامیون‌های سری F که پرفروش‌ترین آن است، ۱۰ درصد کاهش یافت و به ۱۵۲ هزار و ۹۴۳ دستگاه رسید زیرا این خودروساز تحویل بیش از ۶۰ هزار مدل را برای بررسی کیفیت بیشتر به تاخیر انداخت. از ۹ فوریه، این خودروساز F۱۵۰ لایتینینگ برقی را به دلیل مشکل فنی نامشخص ارسال نکرده است.

فورد، بیشترین فراخوان در سه سال گذشته

جیم فارلی، مدیر اجرایی، پس از اینکه فورد بیشترین فراخوان را در بین خودروسازان آمریکایی در سه سال گذشته داشته است، تمرکز جدیدی بر روی کیفیت می‌گذارد که باعث افزایش هزینه‌های گارانتی شده است.

او در ماه فوریه گفت که F-۱۵۰ بازطراحی شده باید با کیفیت پیشرو در بخش پیکاپ تویوتا توندرا برابری کند. فورد در حال دوبرابر کردن تولید نسخه هیبریدی F۱۵۰ است و انتظار دارد که آن یک پنجم فروش کامیون را به خود اختصاص دهد.

فروش خودروهای برقی فورد نسبت به سال گذشته ۸۶ درصد افزایش یافت. فروش F۱۵۰ باتری‌دار ۸۰ درصد افزایش یافت و به ۷۷۴۳ دستگاه رسید.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=31119

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰