تفاهم‌نامه واگذاری ۴۰۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس با شرکت عقاب افشان امضا شد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
8
تفاهم‌نامه واگذاری ۴۰۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس با شرکت عقاب افشان امضا شد

تفاهم‌نامه واگذاری ۴۰۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس با شرکت عقاب افشان امضا شد

  • کد خبر : 6020
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
تفاهم‌نامه واگذاری ۴۰۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس با شرکت عقاب افشان امضا شد

تفاهم‌نامه واگذاری ۴ هزار دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس بین شرکت عقاب افشان و وزارت کشور امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، تفاهم‌نامه واگذاری ۴ هزار دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس توسط شرکت عقاب‌افشان با وزارت کشور از محل طرح نوسازی و تهاتر نفت و اوراق مشارکت امضا شد.
تعهدات مالی این تفاهم‌نامه از طریق نوسازی، تهاتر نفت، اوراق مشارکت خواهد بود.
عقاب افشان بزرگ‌ترین تولیدکننده اتوبوس شهری و بین‌شهری در بخش خصوصی کشور است که با سابقه ۶۰ ساله در زمینه تولید انواع اتوبوس، توانسته نقش مهمی را در نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی کشور ایفا کند.
بر اساس آمار اکنون ۲۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی بزرگ سمنان به‌طور مستقیم با شرکت عقاب افشان همکاری دارند و این شرکت بزرگ اتوبوس‌سازی کشور بازار هدف اصلی این واحدهای کوچک صنعتی و در حقیقت فعالیت و رونق اتوبوس‌سازی به‌نوعی رونق‌بخش چرخه حیات واحدهای وابسته آن است.
عبدالله اکبری‌راد، رئیس هیأت مدیره گروه تولیدی و صنعتی عقاب‌افشان اظهار کرد: افزون بر دو هزار و ۵۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۱۵ هزار نفر به‌صورت غیرمستقیم در شرکت عقاب‌افشان مشغول به کار هستند.
وی بیان کرد: ۹۵ درصد از بازار اتوبوس برون‌شهری و ۶۵ درصد بازار اتوبوس درون‌شهری کشور را شرکت عقاب‌افشان تأمین می‌کند.
رئیس هیأت مدیره گروه تولیدی و صنعتی عقاب‌افشان بیان کرد: ایران از کشورهای پیشرو در نوسازی ناوگان شهری در منطقه است و در سال جاری، ۲۸۵ اتوبوس شهری از سوی شرکت عقاب‌افشان به شهرداری‌های اصفهان، مشهد، یزد و کرج تحویل شد و این روند ادامه می‌یابد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=6020

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰