پنج خودروی خودران جالب در نمایشگاه CES - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
نمایشگاه CES ۲۰۲۳؛

پنج خودروی خودران جالب در نمایشگاه CES

  • کد خبر : 23548
  • ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
پنج خودروی خودران جالب در نمایشگاه CES

نمایشگاه فناوری CES ۲۰۲۳ که میزبان جدیدترین فناوری‌های جهان است، روز سه‌شنبه به روی خبرنگاران و اصحاب رسانه باز شد. در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ که پنجم تا هشتم ژانویه در مرکز همایش‌های لاس‌وگاس برگزار می‌شود، برخی از جدیدترین محصولات غول‌های فناوری به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، از جذابترین فناوری‌هایی که در نمایشگاه امسال به چشم می‌خورد، می‌توان به خودروهای خودران اشاره کرد.
نمایشگاه CES ۲۰۲۳ بار دیگر با انواع خودروهای خودران خود توجه‌ها را به خود جلب کرد. پنج خودروی خودران محبوب در این لیست قرار دارند.

کلمسون  (Clemson) یک خودروی خودران است که توسط گروهی از دانشجویان مهندسی ساخته شده است و می‌تواند به حداکثر سرعت ۱۲۰ مایل در ساعت برسد. با رنگ نارنجی و اندازه کوچکش یکی از محبوب‌ترین‌های خودروهای نمایشگاه است.

زوکس (ZOOX) با عنوان “ساخت برای سوارکاران” معرفی شد و می‌تواند سفر شما را بر اساس اطلاعاتی که وارد می‌کنید، شخصی‌سازی کند. زوکس به لطف حسگرهایش، می ‌تواند به طور مستقل حرکت کند.

گروه سنترو الکتریک از دو خودروی خودران مختلف رونمایی کرده است. یکی از آنها  iChassis برای حمل بار طراحی شده و بیشتر شبیه چمدان است. وسیله نقلیه خودران دیگر شبیه یک دستگاه خودپرداز است که نوشیدنی و قهوه سرو می‌کند.

آخرین وسیله نقلیه خودران توسط شرکت Oceanering برای حمل‌ونقل عمومی طراحی شده است. این وسیله شبیه مترو است که ایستگاه‌های آن روی صفحه دیجیتال نمایش داده می‌شود. وسیله مذکور می‌تواند همزمان ۲۲ مسافر را حمل کند.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=23548

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰