انتقاد سیاهکلی از موافقت وزیر صمت با افزایش قیمت خودروهای داخلی - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4

انتقاد سیاهکلی از موافقت وزیر صمت با افزایش قیمت خودروهای داخلی

  • کد خبر : 24744
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
انتقاد سیاهکلی از موافقت وزیر صمت با افزایش قیمت خودروهای داخلی

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز پراید برای مردم آرزو شده است و قیمت خودروهای داخلی به بالای یک میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، لطف الله سیاهکلی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند و نکته ای را مطرح کردند که چرا شرکت های بزرگ دولتی که وابستگی دلاری ندارند تولیدات خود را براساس نرخ ارز عرضه می کنند. چرا فولاد که وابستگی ارزی ندارد محصولاتش را متناسب با نرخ ارز به مردم می فروشد؟

وی در ادامه اظهار کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت با موافقت افزایش قیمت خودروها تا ۴۲ درصد به افزایش تورم دامن زده است این وزیر باید استیضاح شود تا به شعار سال پاسخ دهیم و داستان خودساخته خودرو را تمام کنیم. امروز پراید برای مردم آرزو شده است و قیمت خودروهای داخلی به بالای یک میلیارد تومان رسیده است. باید از حق مردم دفاع کرد و با استیضاح وزیر ناکارآمدی در این حوزه را جراحی کرد.

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=24744

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰