بهترین لاستیک‌های ایرانی کدام برندها هستند؟ - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

بهترین لاستیک‌های ایرانی کدام برندها هستند؟

  • کد خبر : 30999
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۴۹
بهترین لاستیک‌های ایرانی کدام برندها هستند؟

در صورتی که لاستیک‌های خودرو فرسوده شده یا حتی از ابتدا کیفیت لازم را نداشته باشند، این احتمال وجود دارد که هنگام رانندگی مشکلاتی به وجود آمده و حتی خطر تصادف افزایش پیدا کند.

در صورتی که لاستیک‌های خودرو فرسوده شده یا حتی از ابتدا کیفیت لازم را نداشته باشند، این احتمال وجود دارد که هنگام رانندگی مشکلاتی به وجود آمده و حتی خطر تصادف افزایش پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، کی از قطعات مصرفی خودرو که نقش قابل توجهی در رانندگی و عملکرد صحیح ماشین دارد، لاستیک است. در صورتی که لاستیک‌های خودرو فرسوده شده یا حتی از ابتدا کیفیت لازم را نداشته باشند، این احتمال وجود دارد که هنگام رانندگی مشکلاتی به وجود آمده و حتی خطر تصادف افزایش پیدا کند. از این روی لازم است که به موقع برای خرید لاستیک جدید اقدام کرده و لاستیک‌های کهنه را کنار بگذارید. در این مطلب قصد داریم نگاهی به لیست بهترین لاستیک ایرانی موجود در بازار بیندازیم تا راحت‌تر بتوان برای خرید لاستیک جدید، اقدام کرد.

معرفی بهترین برند لاستیک ایرانی

برای خرید بهترین لاستیک ایرانی، در ادامه برندهای خوب را معرفی کرده‌ایم.

لاستیک ایرانی بارز

بارز را می‌توان به نوعی بهترین مارک لاستیک ایرانی دانست. در واقع لاستیک‌های برند تایر، از کیفیت عالی برخوردار هستند و طول عمر قابل توجهی دارند. اگر به دنبال خرید بهترین برند لاستیک ایرانی هستید، بارز می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

با ثبت نام لاستیک دولتی، می‌توانید انواع لاستیک بارز را با قیمت به مراتب ارزان‌تر از نرخ موجود در بازار، خریداری کنید.

لاستیک ایرانی دنا

لاستیک دنا نیز به لحاظ کیفیت و عملکرد، در میان لاستیک‌های ایرانی، بسیار خوب بوده و توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. در واقع زمانی که برند دنا را برای خرید لاستیک خودرو انتخاب می‌کنید، می‌توانید این اطمینان خاطر را داشته باشید که رانندگی لذت‌بخش، راحت و امنی را تجربه کنید.

لاستیک ایرانی کویر تایر

برای لذت بردن از رانندگی و امنیت در جاده‌ها، کویر تایر از بهترین برندهای لاستیک‌سازی ایران است. به علاوه خدمات پس از فروش لاستیک ایرانی کویر تایر نیز بسیار عالی بوده و تولیدات این برند لاستیک‌سازی در ایران، مطابق با استانداردهای روز دنیا و به کارگیری جدیدترین فناوری، انجام می‌شود. کویر تایر را هم می‌توان با نرخ دولتی خریداری کرد.

لاستیک ایرانی گلدستون

با تغییراتی که در فناوری ساخت لاستیک ایرانی در کارخانه گلدستون صورت گرفته، کیفیت ساخت تایرهای این برند لاستیک‌سازی ایرانی، در مقایسه با گذشته، به مراتب بهتر شده است. قیمت لاستیک‌های گلدستون نیز مناسب بوده و در مقایسه با کیفیت آن، مقرون به صرفه به نظر می‌رسد.

لاستیک ایرانی یزد تایر

یزد تایر، همیشه توانسته رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد. این برند ایرانی لاستیک، هم قیمت مناسبی دارد و هم در تولید محصولات خود، از تکنولوژی روز دنیا استفاده می‌کند. با خرید لاستیک ایرانی یزد تایر، می‌توانید عملکرد و طول عمر قابل ملاحظه‌ای از لاستیک را دریافت کنید.

لاستیک ایرانی ایران تایر

ایران تایر، بهترین مارک لاستیک ایرانی بوده و عملکرد بسیار عالی در زمان رانندگی از خود نشان می‌دهد. این لاستیک با شرایط جغرافیایی سردسیری و گرمسیری، سازگاری داشته و برای رانندگی در خیابان‌های معمولی یا جاده‌های برون شهری، کاملا مناسب است.

البته به جز این موارد، برندهای دیگری هم در بازار لاستیک‌های ایرانی وجود دارند که ارزش خرید مناسبی از خود نشان داده‌اند.

نکات مهم انتخاب لاستیک خودرو

هنگام انتخاب لاستیک خودرو، باید چندین فاکتور مهم را در نظر گرفت که در اینجا به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

۱. اندازه و تناسب

تایرهایی را انتخاب کنید باید با اندازه و مشخصات مناسب توصیه شده توسط سازنده خودرو مطابقت داشته باشند. عدم تناسب تایر با مشخصاتی که توسط کارخانه سازنده خودرو توصیه شده، بزرگترین اشتباه در زمان خرید لاستیک است و باید در این مورد، نهایت دقت را به خرج دهید.

۲. الگوی آج

الگوی آج بر عملکرد لاستیک در شرایط آب‌وهوایی مختلف تاثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، لاستیک‌هایی با شیارهای عمیق برای شرایط مرطوب یا برفی مناسب هستند، در حالی که لاستیک‌هایی با الگوی آج کمتر تهاجمی، برای شرایط خشک مناسب خواهند بود.

۳. کشش و چسبندگی

قابلیت کشش و چسبندگی لاستیک را روی سطوح مختلف در نظر بگیرید. به دنبال لاستیک‌هایی با قابلیت کشش بالا باشید که هم در جاده‌های خشک و هم در جاده‌های خیس، چسبندگی خوبی از خود نشان می‌دهند. در خصوص خرید بهترین لاستیک خارجی نیز این موضوع کشش و چسبندگی، یک فاکتور متمایز بوده و باید موقع خرید به آن، توجه کرد.

۴. عملکرد فصلی

با توجه به شرایط آب‌وهوایی، شما ممکن است برای فصول خاصی به لاستیک‌های ویژه‌ای نیاز داشته باشید. لاستیک‌های تمام فصل عملکرد مناسبی را در طول سال ارائه می‌دهند، در حالی که لاستیک‌های زمستانی در شرایط سخت زمستانی، چسبندگی و هندلینگ عالی خواهند داشت. برای امنیت در رانندگی، باید عملکرد فصلی لاستیک را نیز مدنظر قرار دهید.

۵. دوام و طول عمر

عمر آج و دوام لاستیک را ارزیابی کنید. به دنبال لاستیک‌هایی با ضمانت مسافت پیموده شده خوب و ساختار قوی باشید که می‌توانند در شرایط مختلف جاده‌ای و اتوبانی مقاومت کنند و عملکرد طولانی مدتی را از خود ارائه دهند.

۶. بهره‌وری سوخت

برخی از لاستیک‌ها برای کاهش مقاومت غلتشی طراحی شده‌اند که می‌توانند به بهبود بهره‌وری سوخت کمک کنند. اگر مصرف سوخت برای شما اولویت است، لاستیک‌هایی با مقاومت غلتشی کم را در نظر بگیرید و موقع خرید بهترین لاستیک ایرانی، حتما به این موضوع نیز توجه داشته باشید.

۷. قیمت و ارزش خرید

قیمت‌ بهترین برند لاستیک ایرانی در مدل‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و به دنبال تعادل بین هزینه و کیفیت باشید. البته بودجه خود را در نظر بگیرید و ارزش و عملکرد کلی بهترین مارک لاستیک ایرانی را در اولویت قرار دهید، نه اینکه صرفا بر روی کمترین قیمت تمرکز کنید.

در نهایت شما می‌توانید پیش از خرید بهترین تایر ایرانی، با افراد متخصص در این حوزه مشورت کرده و سپس با توجه به بودجه و نیازها و شرایط رانندگی خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

گزارش: فرنوش آبا

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://cvna.ir/?p=30999

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰