هیوندای به خانواده خودروهای الکترونیکی پیوست - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

هیوندای به خانواده خودروهای الکترونیکی پیوست

  • کد خبر : 10321
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰:۰۰
هیوندای به خانواده خودروهای الکترونیکی پیوست

هیوندای قصد دارد در آینده ماشین‌های الکتریکی خود را در زیرمجموعه‌ای جدید به نام “ایونیک” به بازار عرضه کند. ایونیک در حال حاضر نام یکی از مدل‌های پرفروش کارخانه کره‌ای است که نمونه‌ای الکتریکی هم از آن تولید می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، هیوندای در چهار سال آینده سه مدل الکتریکی در این زیرمجموعه به بازار عرضه خواهد کرد. این ماشین‌ها همه ایونیک نام دارند و با یک عدد از یکدیگر متمایز خواهند شد.
اولین مدل ایونیک ۵ است که بر اساس کانسپت ۴۵ هیوندای ساخته شده و سال آینده معرفی می‌شود. هیوندای سپس در سال ۲۰۲۲، یک مدل چهار در اسپرت به نام ایونیک ۶ را به بازار عرضه خواهد کرد. مدل سوم ایونیک ۷ نام دارد که یک شاسی‌بلند بزرگ است و هنوز اطلاعات زیادی درباره آن منتشر نشده است.
هیوندای می‌گوید برخلاف رسم کارخانه‌های آلمانی که مدل‌هایشان به هم شبیه است، ظاهر محصولاتش با یکدیگر فرق دارد. تنها نقطه مشترک این مدل‌ها، چراغ‌هایی است که از مجموعه‌ای از لامپ‌های کوچک مربع تشکیل شده است.
همه این مدل‌ها بر روی یک پلتفرم مشترک ساخته می‌شود که به گفته کارخانه قابلیت شارژ سریع دارد و می‌تواند با هر بار شارژ مسافتی طولانی حرکت کند.
هیوندای همچنین گفته داخل این ماشین‌ها با الهام از اتاق نشیمن یک خانه طراحی شده است.
کارخانه کره‌ای می‌خواهد تا سال ۲۰۲۵ شانزده مدل با موتور الکتریکی در محصولاتش داشته باشد و سالانه بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه ماشین الکتریکی بفروشد. این تعداد حدود ده درصد کل فروش شرکت را شامل می‌شود.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=10321

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰