کیفیت وانت‌های داخلی تغییری نکرد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

کیفیت وانت‌های داخلی تغییری نکرد

  • کد خبر : 10332
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
کیفیت وانت‌های داخلی تغییری نکرد

براساس گزارش ارائه شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، وانت‌های تولیدی در تیرماه امسال موفق به کسب یک تا سه ستاره کیفی شده‌ و نشان داده‌اند که در کیفیت این دست از خودروها نه پیشرفتی حاصل شده و نه پسرفتی!

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، بر این اساس وانت‌های داخلی اکثراً در سطح کیفی پایین قرار داشته و وانت تولیدی با بیش از سه ستاره کیفی تولید نشده است.
براین اساس در تیرماه امسال در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت، در لیست قیمتی نخست، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی ایران‌خودرو دیزل سه ستاره کیفی را کسب کرده است.
در لیست قیمتی دوم نیز وانت‌های‌سایپا ۱۵۱ شرکت بن‌رو، نیسان ریچ شرکت زامیاد و مزدا کارا ۲۰۰۰ تک‌کابین بهمن موتور موفق به کسب سه ستاره کیفی شده‌اند.
در همین سطح قیمتی، وانت‌های مزدا کارا ۲۰۰۰ دو کابین شرکت بهمن‌موتور و وانت آریسان شرکت ایران‌خودرو دیزل با کسب دو ستاره کیفی در رده بعدی کیفی قرار گرفته‌اند.
براساس ارزیابی صورت گرفته در وانت‌های تولیدی در تیرماه سال جاری، وانت‌های نیسان‌ها (تک‌سوز و دوگانه‌سوز) شرکت زامیاد توانستند فقط یک ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند.
ارزیابی‌ها نشان می‌دهد علاو بر اینکه وضعیت کیفی وانت‌های تولیدی در تیرماه امسال نسبت به ماه‌های گذشته تغییری نداشته است، بلکه مدت‌هاست که خودروسازان داخلی در بخش تولید وانت‌، قصدی هم برای بهبود کیفیت‌ها ندارند و  یک شیوه را برای تولید در پیش گرفته‌اند. چندین سال است که (از سال ۱۳۹۵ تاکنون) هیچ وانتی بیش از سه ستاره کیفی دریافت نکرده است.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=10332

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰