دولت تسهیلات و یارانه کرونایی پرداخت کند - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
زیان گسترده ایرلاین‌ها در وضعیت کرونایی؛

دولت تسهیلات و یارانه کرونایی پرداخت کند

  • کد خبر : 10483
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۸:۴۵
دولت تسهیلات و یارانه کرونایی پرداخت کند

متأسفانه دولت تاکنون نتوانسته حمایت های لازم را از شرکت های هواپیمایی با وجود وعده های داده شده، انجام دهد که این مسئله موجب افزایش مشکلات ایرلاین ها شده است.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، صدیف بدری عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به زیان ۷۰۰ میلیون دلاری ایرلاین های داخلی پس از شیوع بیماری کرونا، گفت: متأسفانه در چند ماه اخیر ایرلاین ها در اثر شیوع بیماری کرونا دچار مشکلات اقتصادی بسیاری شده اند، این در حالی است که ایرلاین ها قبل از شیوع این بیماری، نیز از نظر اقتصادی وضعیت مناسبی نداشتند.

عدم حمایت دولت از ایرلاین ها در ماه های اخیر
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه دولت تاکنون نتوانسته حمایت های لازم را از شرکت های هواپیمایی با وجود وعده های داده شده، انجام دهد که این مسئله موجب افزایش مشکلات ایرلاین ها شده است.
عدم تحقق وعده های حمایتی دولت تنها معطوف به ایرلاین ها نیست
وی گفت: عدم تحقق وعده های حمایتی دولت تنها معطوف به ایرلاین ها نیست، بلکه بسیاری از وعده های مطروحه برای حمایت از بخش های اقتصادی و ارائه بیمه بیکاری محقق نشده که این مسئله موچب گله مندی فعالان اقتصادی از دولت شده است.
لزوم ارائه تسهیلات مناسب به شرکت های هواپیمایی
بدری بر لزوم ارائه تسهیلات مناسب به شرکت های هواپیمایی تأکید کرد و گفت: ارائه تسهیلات مناسب با سود منطقی و پرداخت یارانه به شرکت های مذکور بسیاری ضروری است، در شرایط فعلی ایرلاین ها با مشکلات اقتصادی کلانی دست و پنجه نرم می کنند.
عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: حوزه حمل و نقل به ویژه حمل و نقل هوایی و جاده ای از اهمیت زیادی در عرصه اقتصادی کشور برخوردار هستند، بنابر این نمی توان در بحران کنونی این بخش ها را به حال خود رها گذاشت.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=10483

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰