حرکت قطارهای گردشگری از سر گرفته شد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

حرکت قطارهای گردشگری از سر گرفته شد

  • کد خبر : 10617
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱:۱۵
حرکت قطارهای گردشگری از سر گرفته شد

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، قطار گردشگری شیرگاه روزهای جمعه ۱۴ و ۲۱ شهریور و قطار گردشگری سوادکوه روز پنجشنبه ۲۰ شهریور حرکت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، رضا عصاری اظهار داشت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و برای سلامت حال گردشگران، علاوه بر فاصله‌گذاری فیزیکی بین مسافران این قطار، بسته‌های بهداشتی شامل محلول ضدعفونی و ماسک سه لایه بین آنها توزیع می‌شود.
وی بازدید از تپه میل شهر ری، دشت کویر، معدن نمک گرمسار، تپه‌های مریخی، دودکش‌های جنی و کوه‌های حیرت انگیز سیمین دشت و زرین دشت و کبوتر دره، حبله رود و باغات میوه استان سمنان، چشمه رنگی و روستای شاداب، جاده گدوک، سه خط طلا، پل ورسک، پل اوریم، غار اسپهبد خورشید، پل کلانتر یا دوآب و جنگل زیبای شیرگاه و غیره را از جاذبه‌های گردشگری این سفر نام برد.
معاون اجرایی شرکت رجا درباره اجرای پروتکل‌های بهداشتی در قطارهای رجا به ویژه قطار گردشگری گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدامات متعددی را در راستای سفر هوشمند (سفر+ سلامت) با انجام پروتکل‌های بهداشتی اعم از کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضد عفونی کردن قطارها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یکبار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی در قطارها، ارائه ماسک به مسافران، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی کننده در قطارها و غیره آغاز و اجرایی کرده است.
وی گفت: هم‌وطنان برای دریافت اطلاعات بیشتر در‌خصوص برنامه سفر با قطارهای گردشگری، تخفیفات، نحوه‌ خرید بلیت و طرح‌های مربوط به سفرهای گروهی، علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir می‌توانند با سامانه‌ ‌ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن ۱۵۳۹ تماس بگیرند.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=10617

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰