تشریح جزئیات طرح تامین خودرو برای دهک‌های کم درآمد جامعه - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

تشریح جزئیات طرح تامین خودرو برای دهک‌های کم درآمد جامعه

  • کد خبر : 10635
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰:۱۸
تشریح جزئیات طرح تامین خودرو برای دهک‌های کم درآمد جامعه

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس استفاده از سهام عدالت را یکی از راهکارهای تامین مالی طرح تامین خودرو برای دهک‌های کم درآمد جامعه برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، سید علی موسوی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه‌ملت استفاده از سهام عدالت را یکی از راهکارهای تامین مالی طرح تامین خودرو برای دهک‌های کم درآمد جامعه توصیف کرد و گفت: از آنجا که یکی از اهداف مجلس یازدهم حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، تلاش در جهت بهبود معیشت دهک‌های کم درآمد و کاهش شکاف طبقاتی است طرح تامین خودرو برای دهک‌های کم درآمد جامعه تدوین شد.
نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تامین خودرو برای خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی اولویت طرح تامین خودرو برای دهک‌های کم درآمد جامعه است، افزود: اجرای این طرح بار مالی برای دولت ندارد و هزینه چندانی نیز به خانوارها برای خرید خودرو تحمیل نمی‌شود.
کاهش التهابات بازار چهارچرخ‌ها با اجرای طرح تامین خودرو برای دهک‌های کم درآمد جامعه
وی تامین مالی موردنیاز خودروسازان را یکی دیگر از مزایای طرح خودرودار کردن دهک‌های کم درآمد جامعه برشمرد و اضافه کرد: در حال حاضر شرکت‌های خودروسازی به دلیل نبود نقدینگی و سرمایه در گردش با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند که با اجرای طرح مذکور می‌توان از یک سو اعتبارات موردنیاز آنها را تامین کرد و از سوی دیگر زمینه افزایش تیراژ تولید و در نتیجه کاهش التهابات بازار چهارچرخ‌ها را رقم زد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: اجرای طرح طرح تامین خودرو برای دهک‌های کم درآمد جامعه موجب تقویت صنعت خودرو، اشتغالزایی و جهش تولید می‌شود.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=10635

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰