حمایت خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از وزیر پیشنهادی صنعت - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

حمایت خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از وزیر پیشنهادی صنعت

  • کد خبر : 11095
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
حمایت خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از وزیر پیشنهادی صنعت

اعضای هیات رئیسه خانه صنعت، معدن و تجارت ایران طی بیانیه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس، ضمن حمایت از انتخاب «علیرضا رزم حسینی» ‌ وزیر پیشنهادی صنعت، اعلام کردند:‌ جنگ اقتصادی نیازمند فرماندهانی شایسته، کارآزموده و از خودگذشته است.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، در این بیانیه آمده است: با توجه به انتظارات عمومی و شرح وظایف قانونی، وزارت صنعت، معدن و تجارت وزنه تعادل و هماهنگ‌کننده و تسریع و تسهیل‌کننده بخش عمده‌ای از فعالیت‌های اقتصادی در سه حوزه تخصصی بزرگ تولیدی و تجاری کشور است و وزیر مربوطه نیز به عنوان نقطه ثقل و صدر مدیران ارشد این وزارتخانه، امر مهم هماهنگی و هم‌افزایی و اتخاذ بهترین تصمیمات برای حفظ منافع ملی در عین حفظ منافع ممکن و حداکثری گروه‌های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری در این چارچوب را در اقتصاد ملی، عهده‌دار است.
در ادامه بیانیه آمده است: خبر معرفی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی در پی ابراز نگرانی‌ها و دغدغه‌های فعالان صنعتی و معدنی کشور، آن هم پس از حدود پنج ماه بلاتکلیفی در تعیین وزیر مستقیم مرتبط با امور تولید در سال «جهش تولید»، قدری مایه امیدواری است، اما این امید زمانی پرفروغ‌تر شده که رئیس‌جمهوری، فردی از جنس ایثار و شهادت، جانبازی سرفراز از همرزمان و هم‌نسلان سرداران عالیقدر شهید حسین خرازی، احمد متوسلیان، حسن باقری، احمد کاظمی و قاسم سلیمانی، مدیری آزمون پس‌داده در کسوت استانداری دو استان وسیع و پهناور صنعتی و معدنی و دارای سوابق درخشان مدیریتی بنگاه‌های اقتصادی  و تولیدی را به عنوان وزیر به محضر مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است.
خانه صنعت، معدن و تجارت ایران به عنوان تشکل تخصصی فراگیر بخش صنعت و معدن کشور، وظیفه خود می‌داند ضمن تشکر از حُسن انتخاب رئیس‌جمهوری، با توجه به سوابق مدیریت دولتی ارزنده و شایان توجه «علیرضا رزم حسینی»، وی را با توجه به تجربه‌های شایان تقدیر در مدیریت واحدهای تولیدی دولتی و خصوصی، دردآشنا و راهگشای مشکلات عرصه تولید می‌داند.
بیانیه خانه صنعت، معدن و تجارت ایران می‌افزاید: اعضای هیات رئیسه خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از نمایندگان خانه ملت خواستند تا با رأی مثبت و قاطع خود به این مدیر، علاوه بر تعیین تکلیف بیش از یکصد هزار واحد صنعتی و معدنی، بارقه امید به کار و تلاش و جهاد اقتصادی را به دل کارآفرینان بازگردانند، زیرا جنگ اقتصادی نیازمند فرماندهانی شایسته، کارآزموده و از خودگذشته است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رییس‌جمهوری روز سه‌شنبه در نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی «علیرضا رزم‌حسینی» را به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت معرفی کرد.
رزم حسینی در دولت تدبیر و امید استاندار استان‌های خراسان رضوی و کرمان بوده است. او از فرماندهان لشکر ثارالله در هشت سال دفاع مقدس و نیز قائم مقام شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی در مقطعی از دفاع مقدس بود و یکی از افتخاراتش ایثارگری و دریافت نشان فتح است.
رزم‌حسینی سابقه مدیریت چند شرکت بزرگ، عضویت در هیات مدیره چند واحد تولیدی و فعالیت‌های بازرگانی را در کارنامه خود دارد. او عضو هیات مدیره چند واحد معدنی بوده و با امور صنعت، معدن و تجارت آشنایی کامل دارد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=11095

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰