کاهش قیمت در انتظار بازار خودرو - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبرداد:

کاهش قیمت در انتظار بازار خودرو

  • کد خبر : 11368
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
کاهش قیمت در انتظار بازار خودرو

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:پیش بینی می شود با توجه به برنامه وزارت صمت، قیمت خودرو در بازار طی روزهای آینده، کاهش یابد.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، به نقل از خانه ملت، حجت‌اله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از افزایش افسارگسیخته قیمت خودرو در بازار، گفت: در هفته‌های اخیر بی‌توجهی به نظارت، رشد نقدینگی و تقاضاهای کاذب و رها کردن بازار موجب نابسامانی بازار چهارچرخ‌ها شده است و از آنجایی که بهای خودرو بر قیمت سایر کالاها نیز اثرگذار است، ساماندهی بازار خودرو باید به عنوان اولویت در دستور کار وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار گیرد.
برنامه‌های وزیر صمت برای ساماندهی بازار خودرو و فولاد
نماینده مردم فسا در مجلس شروای اسلامی از برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت برای ساماندهی بازار خودرو و فولاد خبر داد و افزود: آقای رزم حسینی در روزهای گذشته جلساتی با خودروسازان و مسئولان مرتبط به حوزه خودرو برگزار کرده است و برگزاری این جلسات با حضور اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس و نمایندگان وزارت صمت و خودروسازان تداوم دارد تا راهبردهای حوزه خودرو تبیین و تعریف شود.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم بخشی از افزایش قیمت خودرو را ناشی از رشد هزینه‌های تولید دانست و ادامه داد: هر چند شاخص‌هایی مانند نرخ ارز، قیمت فولاد و … بر قیمت تمام شده خودرو موثر است اما نباید با این بهانه‌ها از ساماندهی بازار خودرو غافل شد.
تعدیل بهای چهارچرخ‌ها در روزهای آینده
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از کاهش قیمت خودرو در بازار در روزهای آینده خبر داد و تصریح کرد: با برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت پیش بینی می شود که تعدیل بهای چهارچرخ‌ها و ساماندهی در انتظار بازار خودرو باشد.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=11368

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰