اجرای طرح هوای پاک ویژه محصولات بهمن موتور آغاز شد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

اجرای طرح هوای پاک ویژه محصولات بهمن موتور آغاز شد

  • کد خبر : 12948
  • ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۹:۵۱
اجرای طرح هوای پاک ویژه محصولات بهمن موتور آغاز شد

خدمات پس از فروش گروه بهمن از امروز با اجرای طرح نه روزه هوای پاک برای کاهش آلودگی هوا، به دارندگان محصولات بهمن موتور خدمات ویژه ارائه می کند.

به گزارش پایگاه خبری خودروهای تجاری (سیونا)، با شروع فصل زمستان شهرهای کشور به شدت گرفتار آلودگی هوا شده اند و این معضل در کنار ویروس منحوس کرونا بلای جان بسیاری از افراد به خصوص گروه های حساس و آسیب پذیر جامعه شده و ریه بسیاری را نشانه گرفته است. 
ارائه خدمات در طرح “هوای پاک” ویژه محصولات بهمن موتور با هدف کاهش آلاینده های هوا و ارتقای شاخص های سلامت برای دستیابی به هوای پاک از امروز آغاز شد. این طرح که تا ۳۰ دی ماه ادامه دارد، دارندگان خودروهای مزدا۳، مزدا۲، B30، B50، هاوال H2، وانت کارا و مزدا و پیکاپ کاپرا می توانند با مراجعه به نمایندگی های منتخب بهمن موتور در سراسر کشور و انجام سرویس ویژه طرح هوای پاک، مشمول تخفیف ۲۰ درصدی در ارائه فیلترها، روانکارها و قطعات شامل طرح شوند. همچنین کلیه خدمات در خصوص بازدید سطح سیالات (ضد یخ، روغن ترمز، روغن هیدرولیک، منبع آب شیشه شور)، بازدید وضعیت تایرها، صحت عملکرد قطعات ایمنی مانند لنت ها، برف پاکن و نور چراغ ها، عیب یابی با دستگاه دیاگ، اجرت تعویض فیلترها و روانکارها به استثنای روغن گیربکس و دیفرانسیل و انجام تست گازهای آلاینده به صورت رایگان انجام می شود.
اجرای به موقع سرویس های ادواری نیز علاوه بر افزایش طول عمر خودرو، در میزان مصرف سوخت و تولید الایندگی بسیار موثر است و در این طرح، تخفیف ۵۰ درصدی در اجرت سرویس های ادواری در نظر گرفته شده است.
خدمات پس از فروش گروه بهمن در سال های اخیر با توسعه ناوگان امداد و نمایندگی ها و استفاده از تکنسین های کارآزموده و تجهیزات استاندارد توانسته خدمات ویژه و به موقعی را جهت کسب رضایت مشتریان ارائه کند. در طرح هوای پاک نیز ۸۰ نمایندگی در سطح کشور و سرویس در محل در استان تهران و البرز مشارکت دارند.
گفتنی است شرکت بهمن موتور در آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) که هر ساله برگزار می شود، موفق به کسب جایگاه نخست و رتبه برتر خدمات فروش و جایگاه دوم خدمات پس از فروش در بین تمامی خودروسازان سواری و سبک در سال ۹۸ شد و مجموعه ای از افتخارات را در عملکرد خود به یادگار گذاشت.

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=12948

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰