تنفیذِ حکم روشنِ «امیدواری»/ خوش باشیم که کشتیبان را سیاستی دگر آمد - پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا | پایگاه خبری خودروهای تجاری سیونا
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

تنفیذِ حکم روشنِ «امیدواری»/ خوش باشیم که کشتیبان را سیاستی دگر آمد

  • کد خبر : 15401
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲
تنفیذِ حکم روشنِ «امیدواری»/ خوش باشیم که کشتیبان را سیاستی دگر آمد

مراسم امروز نشان داد که عزم رئیس جمهور جدید برای حل مشکلاتِ بسیار مملکت، حسابی جزم است.

امروز با تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط مقام معظم رهبری، ابراهیم رئیسی به طور رسمی رئیس جمهور ایران و وارث مسئولیتی سنگین شد. باری که امروز بر دوش او گذاشته شد، بسیار سنگین است؛ کافیست فقط به «وضعیت اقتصاد» نظر بیندازیم: ۴۵۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه و تورم رسمی ۴۴ درصدی.
اما نشانه‌های امید هم کم نیست. ابراهیم رئیسی امروز با همان روحیه‌ی بشاش و انقلابی در مراسم تنفیذ حکم حاضر شد. او با قدم‌های استوار پیش رفت و بار مسئولیت را با لبخند در آغوش گرفت. او در پیشگاه خداوند، رهبر معظم انقلاب و تمام مسئولان عالیرتبه کشور، بار دیگر تمام شعارهای انتخاباتی خود را تکرار کرد و با روحیه‌ی جهادی بالا اعلام نمود به تمام این وعده‌ها، برنامه‌ها و شعارها پایبند هستم و پایبند نیز خواهم ماند.
مراسم امروز نشان داد که عزم رئیس جمهور جدید برای حل مشکلاتِ بسیار مملکت، حسابی جزم است. او با عزم راسخ و با اطمینان بسیار صحبت کرد؛ ذره‌ای از همان مواضع انقلابی پیشین عقب ننشست و به همین دلیل است که با قاطعیت می‌گوییم «می‌توانیم امیدوار باشیم.»
می‌توانیم امیدوار باشیم و امیدواریم ایشان قبل از هرچیز و هرچه سریعتر، همان برنامه‌کوتاه مدتی که از آن صحبت کردند را پیش ببرند. هیچ چیز واجب‌تر از حفظ جان مردم نیست و امیدواریم قبل از هرچیز، مساله واکسیناسیون و مدیریت بحران کرونا با قاطعیت پیش برده شود. بعد از آن، مساله معیشت مردم مطرح است که بدون هیچ تردیدی، امروز بحران معیشت، سخت‌ترین و غیرقابل تحمل‌ترین چهره‌ی خود را به نمایش گذاشته است اما اگر در کوتاه‌مدت، مردم شاهد بهبود نسبی در وضع معیشت و زیست خود باشند، اطمینان داریم که دوباره پیوند مردم و مسئولان برقرار خواهد شد؛ دوباره مردم به حاکمیت قانون و حکومت تدبیر –تدبیر واقعی و ملموس نه شعاری- امیدوار خواهند شد و تمام مسیرهای بسته‌ی اعتماد، از نو باز می‌شود.
فاصله‌ی بین مردم و مسئولان برداشته خواهد شد اگر این اراده و این عزمِ انقلابی همچنان مستدام باشد. مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند که آقای رئیسی باید به شعارهای خود پایبند باشند و برای مردم کار کنند.
ضمن تبریک به ابراهمی رئیسی به عنوان سیزدهمین ریاست جمهور ایران اسلامی، بازهم تاکید می‌کنیم که قلب‌مان روشن است و همچنان مشعل امید را زنده نگاه می‌داریم؛ امیدواریم آقای رئیسی بتواند ایران عزیز را از این مرحله‌ی دشوار و از این پیچ تاریخی به خوبی عبور دهد؛ امیدواریم در همان کوتاه مدت، نشانه‌های بهبود را ببینیم و بتوانیم با صدای رسا فریاد برآوریم «خوش باشید که کشتیبان را سیاستی دگر آمد…»
مرتضی بلوکی- کارشناس رسانه

لینک کوتاه : http://cvna.ir/?p=15401

برچسب ها

اخبار مرتبط

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰